:::pehal aku tak berape suke sangat letak gambar merate rate::

assalamualaikum..
tetibe je aku balik keje aku tepikir tajok entry ni..
teka teki yang sebelom ni takder ke yang berani jawab..
selamat sehinggit haku...
nanti last entry ni aku bagi teka teki yang senang la skit ek.. 
kesian plak aku tengok ader yang tergaru2 nak jawab..
ader gak yang putus ase terus..ahaha

ni2 yang aku nak citer hari ni..
pehal aku tak suke sangat letak gambar aku merate rate..
maksud merate rate tu camne plak..
contoh nye lam internet le..
zaman skang ni kan..sume nye nak masok fesbuk je kan..
pas tu tag..
senang keje..
kekadang aku terpikir bagi kaum wanita bahaye jugak korang dok letak gambar
merate rate camtu..
tambah2 yang gambor menyendiri..sesorang die je dok lam gambor tu..
ye la kan..
lau yang cun tu lagi la bahaye..
tambah2 yang mekap 2 3 lapis..
letak plak lam fesbuk tu ke..
kiter mane tau lau ader tangan gatal yang ambik gambor tu..
masokkan lam website forum forum yang tak berape nak elok..
kan ke naye tu..
benda ni da penah jadi da kat kezen aku..
memang trauma le aku tengok die..
mane taknye kan..
lau letak jer lam forum..hentah2 hape plak ahli forum dok wat meeting sal gambor kite tu..
aisy da macam kaum wanita plak da aku ni..
ni pesanan le tuk kaum2 wanita dluar sane..
yang laki plak jangan le korang rase kedudukan korang selamat je..
eheh..
kite pon kekadang bahaye gak dok letak gambar merate..
ni aku bagi contoh...


 yang ni ok lagi gambor asal die..nampak cam garang gitu..tapi kiut je..

 
ha ni baru je one step ni..ok lagi ni..jadi katon jer baru..ni pon da ramai da yang dok mengate...

 
 tengok yang ni da siap trnsform jadi minah mane da hentah...


  

ha yang ni siap jadi kaver filem lagi tu..kire ok lagi..artis..hehe

 yang ni pon aku rase ok lagi..tapi yang ni pon da lawak ebbeno da aku tengok..
memang tak ramai le yang pecah panggong tengok citer titanic ni..
tapi aku nak g tengok gak lau pelakon die ghupe camni..
mesti jadi citer lawak..




lau yang ni da tahap gaban da ni...
nak ke korang sume dijadikan sampai sebegini ghupe...
maklum la...
dunia da makin maju...
ade positif ngn negatif die... kan2...
fikir2kan dan selamat beramal



bukan sekadar omongan kosong

14 comments:

Elin said...

alololololo.. kesian kat budak tue.. sape lah yang dengki kat dia

s.h.i.d.a said...

nasihat yg memang berguna sangat2..thanx..=) emm gambar2 tu semua lawak plak rasa..hehehe

Unknown said...

lyana..mueheh...aku rase kawan sekelas die je yang dengki...

shida...gambar tu selingan je..

yang arif said...

ahahaha...
nok ssuko..
deyhh..naka2..

phtu, mano jawape teko teki?
puah doh pikir sehariey..

CIK TOM said...

kesian budak ni..muka dah merata2..hehe...

blog awak ok je...glamer je tgk..

Anisa said...

hehehhehehe

kechixx said...

hahaaa...memang bhy:)

Unknown said...

epadzz:;aku tengok gambar ni mulo2 selok soghe aku..
tomato::muahah..tu la sape la yg berhasad dengki sgt ngn budak ni..
kecik::mmg amat2 bahaye..

Cik Liyana said...

selokk tengok hop doremon..tapi lagi selok tgk hop last...hahahhaa

Unknown said...

cik liyana..muaah...hok ngelast tu mmg sakit ati jah kelih

Anis Adila Aris said...

seyes suka gile post nie..
lawak k..
=)

Ina said...

mak ai...sian budak tu...kelakar tahap gaban nih...

awEEN said...

melawak sambil menasihat..bagus..bagus hehehe =)

gadis kepastian said...

dahsyat2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved