kisah bapak ayam pepagi bute

meh kite nyanyi sikit..
selamat pagi..
blog neslo hapdet lagi..
bangun dengan riang menyanyi..
mulut bau busuk aku lari...
assalamualaikum.
tak penah2 aku jumpe manusie yang  bangun tido pepagi.. muke die cerie dan bergumbire semacam je..
siap leh nyanyi lagi tu..ade penah korang jumpe...
sebenor benornye aku tak hengat pon lirik lagu ni yang sebetolnye..
ni aku pakai maen redah je..
tapi nak nyanyi lagu ni camne..
tak kan le korang tak penah tengok ader iklan yang budak dok nyanyi tu...
iklan hape hentah..tak ingat da aku pon..
hari ni da masok pertengahan bulan disember da..
aku dok mengarang entry ni pon sambil2 dengar lagu diz is my dicember..
bersamaan 9 muharam 1432..
da 9 hari da kite masok tahun baru hijriah..
dan lagi 16 hari je nak masok taon baru masihi plak..
semakin hari semakin tue
kan3..
kejap je mase berlalu lau ade keje nak wat..
lau takder keje..boring je rasenye kan..
ni hah pepagi ni aku nak kongsi2 nga geng2 blogger citer pasal ayam ni hah..
sebelom kiter2 melantak nasi lauk ayam pepagi ni..
cbe kite hayati citer ayam2 ni ha..
aku cam kesian lak kat ayam kampong ni...
idop terbiar je..




bukan sekadar omongan kosong

2 comments:

Adam Haiqal said...

blogwalking here...xde shoutmix eh??:)

http://malaysia.youthsays.com/adamhaiqal/cadbury

sekuk tawa said...

muehehe..shoutbox aku da buwang da..tak minat sangat ngan benda alah tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved