sebatalion baby

kang aku pijak jugak menatang ni..
haisy pekebenda le engko dok kacou idop aku..
tak senang aku nak idop..
ape lagi yang tak cukup nye.. 
bagi lepak kat luar rumah pon da ckop baek da tu..
*tulisan beso beso dengan angan angan nak tiru blogger yang hangen satu badan wat entry deorang beso2 cam ni jugak*

sebenaranye dialog kat atas takder kaitan pon ngan entry  bajet cipot ni...
jangan le korang sume terpedaye dan terpesona...
takder ape2 pon..sesaje wat poyo bajet masyhor..
memang baban le ko ni sekuktawa..
*hape hentah makne baban tu*
nak tanye korang le ni..
ader tak antare korang ramai2 kat atas m uke bumi ni..
yang menternak lipas...
ala lipas...takkan wat2 tak kenal lak kot...
antare haiwan yang aku paling rase nak tikam jer kat atas pinggang die....
haiwan yang bername lipas ni la..
laen macam jer aku tengok perangai die kan..
perfume yang die pakai pulak..
pelik sangat baunye..
hisy tak baek tol aku dok kutuk cik lipas...
kalo taknak dok srumah ngan angkatan terntera lipas ni..
jage le kebersihan rumah anda...
sebab menatang ni..kalo dah die meneran telor..kiter salu nampak telor die sbijik tu je kan..
tapi korang tau tak dari sejibik telor die tu..
berape riban ratus baby yang berjaye dihasilkan dengan jayenye...
eceh gune istilah baby..cam kiut je lipas tu..
aku pon tak tau gak berape batalion baby yang berjaye dihasilkan..
ni aku kasi korang tengok gambar baby2 lipas...



pendai2 le korang menghaposkan telor ini ye..cegah sebelom terlambat



bukan sekadar omongan kosong

5 comments:

Anisa zainaL said...

aiseyh..
sempat plak ko sap2 gmbr tlor lipas 2..
gelinyew..euww..
hahha...
selme ni t'pijak..erk..men sepak2 jerk..

DiaUmaiNiNaz said...

wow..real punya telor lipas..tak sempat aku nak skodeng sblm ni...aku ni pengeli sikit..cantek jgk rupa telor lipas n bby nya..cute2 !

sekuk tawa said...

anisa::mane tak sempat aku nak sanp da 3 mggu lbeyh aku dok tenung je benda ni..
diaumaininaz::panjang nye name ko..ehehe...ko penggeli ke penggemar..ahaha

mush said...

aiiyakk aku adalah penggeli & pembenci kepada menatang niyyhh...boleh lompat setinggi 5 meter kalau nampak natang niyyhh...hukum bunuh kalau aku jumpa...huuuh


MUSH

Anisa zainaL said...

ahahhaa..giler bapak..ko smpn ke bnd 2..erhh..gigih gle ko nk tgok kn..ak pown xpnah tgokk...uhuhuu..tp btol la..comey jgak baby lipas 2..tp bau...erghh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved