peristiwa susulan lepas kejohanan piala AFF...

aku dah agak dah ..dari malam semifinal tu lagi..
memang kalo team malaysia menang..sebulan pon belom tentu citer ni akan tamat..
da team kiter pon baru jer sekali menang..jadi its okeh bebeh..kalo rase nak citer sampai ujung taon ni pon..
padahal hari ni dah penghujung tahon pon..yer tak..
tapi hari ni aku dok meronda ronda kat dunia ni..
yer la sekarang kan dunia di ujung jari jer..
tetibe dok tengah meronda aku terjumpe berita gempar pasal team bola malaysia yang semakin mendapat perhatian dari serate pulusuk dunia..tak percaye meh usha gambar kat bawah..


yang aku rase berite paling takley blah..berite pasal markus cemburu ngan kharul fahmi..
agak2 le markus oit..engko tu da tak berape nak mude dah..
wokeh korang layan le dulu ek..aku nak melantak jap..



bukan sekadar omongan kosong

13 comments:

Aku said...

jom baca lagi susulan selepas Piala AFF kat sini.

http://beloghakimy.blogspot.com

areteacar said...

btol ke? perghh!!

Anisa Hang Tuah said...

hehe
lawak markus cemburu si apek kacak

hehe

Hanis MY said...

wahh biar betul, tok seko pulok hehe...

amiYo said...

eh2..bia betol..!!?? :P

liyanaziz said...

shengal ubi rebus!! hahahaahahah.. markus abg botak abg gondol jeles sama KFCM.. kikikiki

hiro said...

kikiki.

ika said...

hahaha . terbaekkk arh .

ku izzati said...

hahaha..

Cik Bee said...

hehehhehe.. kreatif

JIJI YU said...

ini sume hanyalah rekaan..

Farah said...

Celah mana dapat berita palsu ni ? hikhik :D

JIJI YU said...

ni metro bagi khas tuk yang terpilih jerk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved