punce punce tak hapdet blog

oit2...kurang ajor tol kan mule entry nga hoit2 cam tu je..
takder la..ni aku nak gitau kengkorang sume.. bnda yang kadang2 kite tak berape nak sedor..
aku sendirik pon kekadang tak sedor gak..
maen hentam je bagi salam kan...
contohnye..
'salam 'uuu..
yang ni nmpak cam ok lagi kan..
'semekom'
yang ni da macam pkcik cik meon bagi salam kat cekton je...
*lau pakcik meon bace blog ni da kena ketok da aku ni pon*
'slm'
yang ni memang btol2 pemalas..
takder la kan... skurang2nye kalo nk bagi salam..
ape kate kite bagi macam mane yang nabi kite dok ajor kite...
tak nak bagi panjang2 pon..
pendek2 pon da kire ok da kan..
assalamu'alaikum...
kan cantik dan manis je mendengor nye tu..
lau bagi kat awek2 pon da tentu doerang pon jawab ngan senyuman manis je..
tapi bagi salam tu bio eklast le..
pergh seharian aku tinggal kan miss lappy keseorangan kat umah bujang aku ni..
haha padan muke die kan..
aku balik kampong sebenornye..
malas nak bawak cik lappy ni..
jadi tak terhapdet la blog aku tuk sesi hari jumaat..
hari ni baru bukak balik...maklum la...biaser lau hari jumaat ni..family aku wat makan beso skit..
ajak family terdekat..
mak sedare aku ke..
opah ngn atok aku ke..
jadi lau aku dok terhanggok hanggok depan lappy je.
cam tak sopan la plak..
tetamu ader kat umah kan..
pegh bukak jer dasfbord blog hari ni..
da banyak da blogger2 len hapdet entry deorang..
tak terbace aku..
tapi takpe aku cube g merempit kat blog2 korang thne aku akan tinggalkan
skit kesan minyak enjin kat blog korang..
follower pon da makin ramai,,
trime kaseh bebanyak le kapade yang sudi..
ek..
aku ader nak citer benda sebnornye ni..
hari tu ader blogger suh aku  citer pasal biawak tokke@pokke@gecko
yang aku ni plak balik je kampong semalam..
terus lepak ngan pakcik-pakcik kat tepi sungai..
sambil dok memukat ikan tu 
aku
tanye2 pe2 yang patut..
yer la deorang lagi banyak pengalaman..
nanti aku citer pasal tokke tu ek..
yang aku nak citer lam entry pas ni..
pasal anak bangsa kite skang ni..
nanti la ek..
berukbend aku dok tengah meragam skang ni..
sakit jiwe rage tol le..




bukan sekadar omongan kosong

5 comments:

Ain Zulaikha said...

ni dah hapdate dah ni ? hehehhe

Anisa Hang Tuah said...

hehee

kire okei la ni dpt apdet

Farah said...

mende tokke ?

sekuk tawa said...

ain::hahah seb bek je ni dapat hapdet..
anisa..a'ah..ok r gak..tapi aku nak buka web laen mmg takley le..kena bukak satu2..hampeh tol la BB..
farah::tokke tu macam biawak tau..yg orang jual beribu riban tu

Iqin said...

tahniah2 dah hapdet ^^ hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved