sengeyh kambing..

bangun je pagi ni..aku dah tersengeyh sengeyh ala ala tom kurus gitu..
aku turun jer bawah..aku terus tersengeyh jugak kat umi ngan adik2 aku..
bau mulut tak yah dok cakap le..memang harum semerbak le..normal le baghu lepas membute..
ker ader antare korang sume bangon jer mulut tu dah bau sensodyne..
sah2 korang tido sambil letak ubat gigi dalam mulut...
jap lagi masok mengajo..aku nak tersengeyh sengeyh jugak depan student aku yang minat chelsea..
sekali lagi ye..yang minat chelsea..
sekali lagi ye..yang minat chelsea..
kali terakher ..yang meminati chelsea ye..
aku nak gitau deorang supaye bersabor le..
jangan malu atas ape yang terjadi pagi tadi..
bior pon hari ni masyarakat yang meminati arsenal akan memandang serong kepada deorang..
jangan malu untok berhadapan dengan mereka...
mereka jugak manusia seperti kamu..
muahhaha..
keputusan perlawanan antare 
arsenal ngan chelsea semalam 
3-1
tengok dan renungkan angke tersebut elok elok...
takyahh dok cakap gol naseb ke haper ke..
da adat permainan..
jadi terime le dengan hati dan sanubari yang terbuke...




bukan sekadar omongan kosong

1 comments:

ku izzati said...

pape pun tetap chelsea..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved