tak paham bahase ke???

balik jer aku dari tempat keje tadi..
mood maseh lagi hepi n riang gembire..
sampai umah..
pastu masuk umah..
mood maseh lagi hepi..
masok jer dapor nak masak lunch.
mood x semena2 berubah
jd ala2 hulk yg ijau tu 
rase cam nak mengamok gitu..
seb bek aku ni bukan cam hulk.
membengkak x tentu pasal..
kalo tak abes baju keje aku..

memang aku hangen tol la ngn menatang yg tak paham bahase ni..
ni da masok 3 hari da aku tlg basuh taik menatang ni..
musim2 ujan camni la ko nak melepas x tentu arah..
pesal lak musim kemarau ari tu ko x der lak nk berak camni..
2 ari lepas..
ko ingat ker tak..
aku da sound da ko ngn spesies2 ko skali..
hape ko ni memang jenis x paham bahase ke.
ko saje2 wat tak reti..
agak2 la nak melepas pon..
tinggal 2 ketol sehari pon da ok da tu..
ni sampai berketol2 ha ko tinggal...
yang aku ni plak siap basuh ngn dettol lg tu..
tp aku pelik gak..mase x ujan ko pegi mane ek..
time ujan2 je ko ade..
ko sakit perut ke ape mase ujan..
bgtau la aku leklok..
senang citer..
kali ni aku x nak bagi muke da kat engko ngn spesiees engko..
sebab da la ko x kiut..
pas tu 'benda' yg ko tinggal tu plak.
same x kiut gak ngn ko..
kalo ko kiut xpe la jgk..
aku leh pertimbangkan..
engko memang x ambik iktibar langsung kan 
ngn peristiwa berdarah terhadap kawan2 ko..
nak suh aku bantai sume spesie ko ke..
ko ingat skit..
esok aku cuti..
jgn sampai aku ulang balik peristiwa berdarah tu...
harap kali  ni ko paham..
wahai sang tikus hitam...




bukan sekadar omongan kosong

6 comments:

Ummu~Ishak said...

sah2 la tikus tak paham base manusia

sekuk tawa said...

tau pon..tp perkare ni xley dbiarkan berlanjutan..

Liana Ryan said...

Apasal aku rasa entry ko ni macam lawak jek?
=D

areteacar said...

hahaha.. marah ke bang? hehe...

sekuk tawa said...

liana..ko gelak tak mase bace entry ni.aku harap2 tikus2 tu bace gak ntry ni..eheh
ika..pe laks marah ..ni surat ugutan tuk tikus tu la..msti r sries..eheh

aliarosli said...

hahhahahahha,adeh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved