timbang menimbang...

pehal lak cik BB bulan ni banyak sangat mengurniakan darjah kebesaran peroblemo kat aku ni..
nanti aku kang aku madukan ko baghu ko tau wahai cik BB..
ko ingat sikit..jande si timix dok tengah memangil manggil aku da tu..
kang tak pasal pasal awal bulan depan aku bagi ko surat pencen awal..

tadi aku dok tengah jalan2 kat blog2 laen..tetibe je terjumpe satu benda menarek..
pasal timbang berat..
aku biasernye timbang berat badan je..
tak pon berat lori ke..
kapal selam ke..
ni aku jumpe nak tempat nak timbang blog..
hapekejadah nye nak timbang blog..
korang pikirkan ek..
kite dok timbang barang ke ape ke..
nak tau ape..
mesti la nak tau barang tu berat ke ringan ke..
camtu jugak blog..
kite kena gak tau..
blog milik kite ni obesiti ke..
over da weight ke..
tak pon kureng berat ke...
kate sayang kat blog..
bes tu camne plak nak timbang blog ni ek..
pas tu camne nak tau blog kiter tu berat ke tak...
ha korunk letak jer cursor mouse korunk tu kat 
 
 
mane2 yang rase nak timbang blog care len cuber wat camni...
mane2 blog yang ober da siti tu..cube la kurang2 kan berat tu ek..
kang kena penyakit 3 serangkai ke ape ke.. susah plak...



bukan sekadar omongan kosong

6 comments:

mia said...

hahahaa...picture mmg jelas brkaitan oke..ekhekee

mrsdjones said...

Oh! Dlm gambar tu bukan timbang blog dik! Timbang berat owner blog dgn blog skali! lol.. nice blog you have here dan salam kenal ;)

Redjambu~

sekuk tawa said...

mia...da try wat camtu ke..ahaha..
mrsdjones..ahaha..tu care yg sebenornye nak timbang blog kak..cuber try wat..konferm ringan habes sampai ke lappy2

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

wahh, berkesan kah cra ini? anda cuba dulu, dan kemudian sy cuba kalau menjadi.. lol;D

HZQH said...
This comment has been removed by the author.
Hanim Mahali said...

picture memang agak mengerikan. terasa cam diri ni laptop yang terpaksa tahan sakit sebab tuannya tu... hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved