yer ke nko ni...

BISMILLAH
muahahaha....
first skali aku nk cakap kat entry ni..
aku nk ucapkan bebanyak2...
trima kaseh kepade incik2 tikus sume..
sebab lepas aku wat satu entry wat korunk 2 ari lepas..
nmpaknye korunk da mule memberikan kerjesama
yg amat2 baek..
korunk gune stimix ke brudbeng ek..
laju semacam je korunk bace entry tuk korunk..
apepon truskan usahasama korunk tu..
jgn wat hal lagi..
 ni citer hari ni..
tadi aku pegi mall..
tu pon lepas balik jumpe kawan aku..
 mklum la hari ni x keje..
pas tu gaji plak baru je masyuk
aku plak dok sesorang je kat umah ni..
mr lonely la kirenye..
*pasan kan*
gaji+borink+cuti=??????
mase dok jalan2 kat mall tu..
aku singgah kat guardian..
nk tengok ape yg patut tuk diri ni..
tetibe aku trperasan.
ade segerombolan pompuan 
dok senyum2 simpul gitu..
aku pon mule mengembangkan ape yang patut la..
maklum la..
mane penah jadi camni..
tapi aku tetap wat derk je..
tetibe datang 2 orang pompuan dari grup yg senyum2 tadi..
aku da mule mnggelabah..
takot deorang ni sindiket culik terune ke pe ke..
tapi muke still slumber..
kontrol2..
sampai je pompuan2 tu kat tempat aku..
aku still wat blur lg..
sambil dok belek sanitizer dettol kat situ
pompuan tu pon memulakan bicara dgn penuh bergaye..

pompuan vogue: assalamualaikum bang...nk beli barang tuk membelai diri ke..
aku yg gelabah: a'ah le cik adik..tak kan nk beli enjin kete kot kat sini...
pompuan vogue: ni bang..sy ni nk gtau abg yg baju abg tu terkena taik burung..nmpak cam panas2 agi tu...*sambil ketawe tersiput*
aku yg gelabah: yer ke engko ni..
pompuan vogue:  tuuuu....*sambil blah* 

whut da hut...
aku pon trus blah smbil angkat tangan tande trime kaseh kat pompuan2 tadi..
ni memang da lbey da ni..
pesal le lam seminggu ni aku asyik bergelumang ngn najis je..
hari tu ngn tetikus2 kat umah..
kuar umah kene plak ngn beburung2...
uhm2...aku ade wat salah pe2 kot...
tuk kenkorunk sume..aku mintak  maaf banyak2..
lau aku ader trsalah cakap ke..
pe ke ek..
aku da serik da bergelumang ngn najis ni..




bukan sekadar omongan kosong

6 comments:

Anisa Hang Tuah said...

fuuyyooo
dingorat
heheheheh

sekuk tawa said...

muehe...dingorat hapenye cenggitu..naek biru da muke aku td..

Ummu~Ishak said...

bukan kenal pun dak2 pempuan tu
esok2 tak jumpe dah
wat derk je

sekuk tawa said...

ummu muehhe..lgpon pegi len kali bukannye pakai baju yg same kan..eheh

epadzz zainal said...

hahahaah...
naka la mu nih...
jatuh doh saham..

sekuk tawa said...

jatoh parok nah saham td..bojeng cokeng doh jaso ala2 david villa doh..hapo taik burung atah bahu.ehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved