aku rase la kan..

sebelom bace entry tu..ni wat renungan hari jumaat ye murid2
 
entry luahan rase sepanjang 2 bulan lebih berblog
lepas aku join fesbukk..lepas aku usha twitter...frenster pon tak terlepas pandang jugak..
aku rase yang paling tempat paling mujarab sekali kalo nak berkawan dan mengenali seseorang dengan lebih rapat lagi kamcing..dengan berblog le..pendapat aku je ni..
sebab kat blog aku ni..waloupon baru je jugak lagi..ramai orang yang aku tak kenal pon dari mane asalnye..
hentah camno rupe parasnye..sebab kekadang nampak rupe je pon..parasnye hentah kemane..kekadang parasnye je yang nampak tapi tak berupe..
tapi camno pon bile berblog..dok bace entry2 blogger2 laen..waloupon entry tu ade macam2 jenis..
ade yang jenis luahan nati..ader yang jenis jiwangs2...ader yang jenis mengarot mengorat cam aku ni..
aku rase dengan entry2 kekite kite sume ni..kite leh tunjuk sifat dalaman kite yang tersembunyi.
yer la kekadang bile dah jumpe kat alam nyata ni..kite laen..dalam blog kite laen..
tapi kalo same je dalam blog ngan luar blog yang tu lagi elok..
macam aku..aku rase same je kot..tak caye ke..korang tanye le si epadzz takpon bro joe grimjow..setakat ni due orang ni je dari dunia blog ni yang dah aku terserempak kat dunia nyata ni..padahal sebelom ni kenal kat blog je pon..dan due2 orang ni bile aku jumpe memang rase cam dah lame kenal..
takder le bile mule2 jumpe jalan terkepit kepit..tangan asyik dok pegang muke..tergaru garu bagai..pas tu dok maen tolak2 sambil cakap 
"ala ko le pergi dulu..ko le..."
takder2..menyampah i kalo camtu


camno le aku leh terpikir nak wat entry cenggini..cam tak masok je ngan jiwe rage aku..
sebab tadi aku tengok cik mia komen kat entry aku..
cakap lame tak lepak kat blog aku..dah ramai dah anak murid..
yang aku paham anak murid tu..follower dan pengomen le kot..aku pon selaju lajunye tengok follower aku..wehh...dah ramai le jugak..memang aku ni lalai tol..
sape die nak menangankan aku silekan sebab aku lalai...
aku mintak maaf kalo tak sempat singgah kat blog korang..
biase kalo yang komen tu memang aku laju2 je terjah korang sampai korang tunggang langgang..tapi tengok kesihatan brudben aku le ek..



bukan sekadar omongan kosong

26 comments:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

goodmorning cikgu. 2 bulan berblog tapi mesti dh beratusan entry.. tahniah tahniah, teruskanlah berblogging ye.:)

ch!natsu said...

sila jg ank2 murid kamu yer.. =P

Anis Akhir said...

teruskan update blog anda...:)

therosputih said...

menulis adalah satu luahan yang lebih menggambarkan personaliti seseorang, jadi, pada siapa y susah nak tunjukkan sifat dia yang sebenar, bacelah penulisan dia...

husnaradzi said...

aku rasa jugak la kan .

apa kao cakap tu betol lah .heheh

m i a said...

patut tersedakk..kehekheke...happy blogging cikgu..setuju sgt part tulisan dlm blog melambangkan personaliti penulisnya jugak..ehhehee

Ina said...

a'a..ramai follower awak..bagi sikit kat kiter boleh...awak pun rajin hupdate blog...lagipun orang bujang ler katakan..ramai le nak polo...he..he..

mie said...

wow!!!
bagus kartun tu..
hehehee

Hanis MY said...

hebat demo ji...memey tabik!

efa said...

bak sikit follower kahkah leh ka cmtu hehehe...bgus kartun tu punya dialog yey happy berblogging :)

Hanis MY said...

jolo la ji tk nipu weh..

p/s:demo single ko? rama saing doctor single jugok hehe...oyak nok ore mano...tapi tgk paras rupa tu kompem tok available doh...

tukang taip :D said...

saya sokong kamu,betol2 dengan blog la kite dapt kenal rmai orang sebab kadng2 ade blog tue die luahkan terus rase yang terpendam,so kite automatic tahu die nye feeling and lagi dekat dengan die,rase best sgt2 kadg2 kalau bace blog orang yang gile2 pon best gak even kite tak kenal identiti die tapi lawak and ase nak tergelak time bace entry org tue,hahah dan yang paling penting kadg2 kite terjumpe orang yang same feeling with us,and we feels very close to them just like we know them longer..fortunately,we can hang out with them and making new friend.the more the merrier.
-____________-

Lyeah said...

wuuuu~~~
lama tak singgah kat sini :P

Dzu Aamal said...

ramainye ank murid JIJI .. yang laki ada tak , nk stu .. ? pilih ensem2 tau ?!.. klu tak de , JIJI pun tak pela . ahakz ..

dulu buat contest kritik CL ckp ramai awek komen kat entry JIJI , nmpknye CL salah seorang yang terlibat ..

oppss , macam mne niey ??

Unknown said...

fifiey:
setakat entry cenonet je pon fifiey..ehehe..

chinatsu:
haha baek la cikgu disiplin

anis akhir:
okeh bebeh ko nak bace ke

the rosputih:
benaran sih..eh aku tak ley nak load blog hang..

makcek bukan nenek:
mmg pon aku rase pon btol jugak

mia
lupe nak inform..soli2..

ina:
ko nak ambik la sepuluh..ape kena plak ngn bujang..yang penting singgle tu..hahah

mie:
ko bace karton tu ek..bagos to.

hanis:
kawe tabik jgk demo..deok jepon bena..

efa:
nak ke ambik je la..

hanis:
muaaa paras rupo tok available payoh jgk tu..tapi comey tu subjektif..kowano..

life:
waa dah leh wat entry dah ni..btol le..makaseh sbb macam stuju ngn aku

lyeah:
ko pergi mane..

CL:
muahaha tau pon ko..aku ensem

niesz said...

betul tu..bkn semue blog kite sempat terjah kan..but niesz still amalkan 1st come, 1st serve, ehe..sape komen, confirm blog die niesz terjah..

updated entry:insaf la! pd mereka yg suke membangga diri..

qwert. said...

hee , baru dua bulan entry dah banyak . bagus haah . hee . tuh la , melalui blog nih yang bule tambah kawan . best ;)

Azah Rahaman said...

budak tu comeyyyyy

Zana Adieyza said...

yup, zana pun ada rasa nak tunggang langgang bila jiji bagi komen kat blog zana.. huhuhu...

maklumlah zana ni blogger picisan jer.. hihihi..

Tuan Cimot said...

memg tabik spring lah sbulan entri dah 100++..pergh2..memg brukbnad tu sihat walafiat tu..haha

lady-D said...

betol2...blog plg best..aku bru bgn ni..x dpt berpikir nak komen ape..hahaha

A.s.t.i.n.a said...

Betul lah tu....
hanya luahan hati di sini..
kekadang ia diri kita..
kekadang bukan cara kita..
mengikut emosi...
maka rasanya tak perlu terlalu cepat menilai seseorang
atas apa yang diluahkan..

sekian :)

AnakPakZohar said...

ko memang suke mengarut meraban... tapi aku suke bai... hehehee

liyana said...

lame x myinggah..

Unknown said...

niesz:
muahah aku akan usahakan tuk terjah sume..tapi biel dah ramai sgt..mmg naye rr..kena pakai unifi ni..eheh

uniemarks//
lame tak nampak ko..eheh.entry tu..aku wat memalam..aku wat die post otometik

azza:
muahah ye ek comey..cam aku tak gamaknye..

adieyza:
haha blog aku ni blog cebisan

tika leh:
muaua mase sehat ni le kite nak suh die keje kuat2..

astina:
muahah luahan hati ko tu sampai ke hati aku

yad'z:
muahah dah pesen aku..ko tak kenal aku lagi senah..

liyana:
takpe bz belajo kan

AnakPakZohar said...

tak pe, tak pe.... tak kenal maka tak cinta.... bhabahahhaaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved