aku terpilih buat kali keduenye..

nak tukar ke tak no untuk taon ni
tut tut trut tut tut...
buat bunyi ala2 ringtone power rangers..
tetibe je member aku si jemi anto mesej kat aku..
 
tahniah!!!anda terpilih untuk menyertai pasukan bola sepak DUN meranti untuk kejohanan blah3...
anda akan bermaen di bahagian sayap ataupon striker..
jersey kali ni cam bese..beli senirik..
aku sponsor makan minum.yuran penyertaan dan laen2..
tahniah sekali lagi..
dan petang ni diharap anda tidak buat2 uzur seprti biase untuk turun berlatih..
jangan rase diri anda tu da jadi star...
sekian salam maut dari ku..

aku nak kate mesej ni menggembirekan ati kecik aku pon macam tak kena jugak..
nak kate tak hepi memang aku hepi..
tapi mesej ni cam dah mengugut campor mengate aku sikit2 ni..
lahabau betol ko ni jemi..naseb baek la ko sponsor team kitorang..
ape pon..aku epi sebab ni kali kedue aku terpilih..
ingatkan dah lame tak training aku dah kena pecat dah..




bukan sekadar omongan kosong

18 comments:

Yuyu Zulaikha said...

hishhh... malas turun padang ni!

Anis Akhir said...

all the best k?
jgn kena pecat sudah ye..:P

Anisa Hang Tuah said...

waah,striker tu..
you are hero
:D

alien said...

bes la kau~

Azie Rashid said...

go jiji go !len kali men time azie cuti.p support punye !bawa banner besa2.hahaha

hans said...

buat yang terbaik weih
good luck

Vote Hans Bernombor 10 Diruangan Komen

puteri ain said...

style ! :)
good luck n cograts ! :)

~~su manje~~~ said...

salam.......
singgah ptg kat sini

nice header tu ...leh tolong buatkan.....?

~naddy~ said...

haha! ko try pakai jersi tu tgk, aku nk nilai plak...hehe!~ (kira ko bkn dlm golongan mengira bangku la kan..tahniah!)

tukang taip :D said...

hahah tahniah2..
tapi msg2 tue lawak la betol2 maut kan

Hanis MY said...

biso demo striker pulok tu!

Puteri Iqa Izyan said...

muehehe.. tahniah2 :D

Unknown said...

yuyu:
bukan aku malas ehhe..tapi aku keje..

anis:
makaseyh2...tak kan kena pecat nye..

anisa:
haha hero sape tu..

alien:
bes hapenye..ko tak maen ke

azie:
bile le gamaknye azie cuti..haha..meh kelantan le

hans:
okeh makaseh bhai

puteri ain:
muahah style pekebenda nye..nnti aku pakai jc aku tarok gambo

su manje
makaseh sbb singgah...

naddy:
nnti aku pakai..yang ni jc besa gedabak..nnti aku cari yang fit2..hahha

life:
maut gile kot msg tu..cam merayu pon ade

hanis:
doh takdok oghe..kawe jadi mangso jah ni

puteri iqa:
mkaseh2

doakn aku leh masok team kelantan

niesz said...

wat yg terbaik ok..buktikan kamu mmg jaguh bola..hahaha..

updated entry :acik bembot 44

Dzu Aamal said...

YES ! JIJI dipilih ! caya lah :)

Anonymous said...

jiji.. cayok..

selagi..wisel belum berbunyi hingga ke akhirnya..
cayokk..

AnakPakZohar said...

ko bukan kaki kerusi ke? eh salah... ko bukan kaki bangku ke.... hehehhehe

Unknown said...

niesz:
makaseh//

CL:
muahaha naseb je ni

alia:
selagi wisel tak berbunyi..selagi tu takle maen..ahaha..

yad'z:
ahah dulu le senah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved