Antara CIA, FBI & PDRM

Antara CIA, FBI & PDRM

CIA, FBI dan PDRM masing2 nak membuktikan bahawa deorang
le yang paling terrer gaban bab2 jenayah ni. Jadi, si President pun buatlaa satu ujian
utk mereka. Dia melepaskan seekor arnab ke dlm hutan dan menyuruh mereka
mencarinya.

CIA masuk ke hutan. Mereka menempatkan binatang2 sebagai
informer ke seluruh pelusuk hutan. Mereka juga menyoal-siasat segala pokok2 dan
batu2 yg ada di dlm hutan. Selepas penyiasatan yg memakan masa selama 3
bulan, mereka membuat kesimpulan yg arnab itu tidak wujud.

Sampai giliran FBI pulak. dah 2 minggu takder
sebarang petunjuk, mereka membakar hutan itu lalu membunuh segala hidupan di
dalam hutan tu, termasuklah arnab tadi. Mereka membuat kesimpulan yg sudah
nasib si arnab tadi utk mati di dlm hutan itu.

PDRM pulak yg masuk. Mereka keluar 2 jam selepas itu dgn
seekor beruang yg dah lembek sebabkena bantai dek polis. Beruang itu menjerit, 'OK,
OK... aku arnab... aku arnab!!'



bukan sekadar omongan kosong

16 comments:

Noor Fatin said...

ahahhaha sengal pnya beruang

~naddy~ said...

ber'maksud' entry ko kali ni jiji,
i like~ :)

amirah said...

CIA-menyiasat
FBI-melulu
PDRM-memaksa

AnakPakZohar said...

hahhaha.... makan dalam nieh kalau mereka2 ini membaca entry ko bai... hehehe.. aku suh bapak aku bace... die jeling jek aku..ngeh3x..

Lyeah said...

makan dalam siot . hahaa.
tapi ade jugak kebenarannye kat situ :D

niesz said...

mcmane beruang ley jd arnab...hahaha..sape la tu kan..

Miss Yaty said...

amirah! setuju dengan awak :)

Hafriz Mohamad said...

jaga-jaga...
CIA, FBI & PDRM sdang mmerhati.hehe...

Unknown said...

haha..double meaning ni

apdm said...

salam

arnab pun orang makan jugak ..huhu


Jom Baca dan Komen--sayang, terima kasih kerana sangat memahami


p/s : jadi macam ni sebab layout dia gambar, sebab tu dia lambat loading, kalau nak cepat, just guna color,...atau guna seo template....memang bila kita check bawah 100, tapi template ni biasalah..huhu

vampire's lovex said...

hahaha...polis memang pkul org .. main kasar kot..

Dzu Aamal said...

haha . ganas betol FBI .. siap bakar utan .. tak hebat langsung ..

yg beruang tu pun nk ngku arnab ? ahaha .. ptut la tak jumpe arnab ..

lady-D said...

cian kat encek beruang tu..huhu

Kira Sakura said...

best2.. makan dlm tue.. kihkihkih

Unknown said...

noorfatin:
sian beruang tu..ehehe..

naddy:
ayah aku polis gak..ayah aku yang suh masokkan entry ni

amirah:
pandai ko wat kesimpulan..eh ko pakai no ape..

yad'z:
muhahah..bapak aku yang suh masokkan entry ni..die pon polis gak..

lyeah:
mueheh aku suke makan

niesz:
muehhe..dah terpakse..

miss yaty:
amirah salu je camtu

hafriz:
muahahha..kire wikileaks ke hape aku ni

edy:
triple bro..

sisyira:
oo camtu..okeh2 akan diusahsusahkan

vampire:
mmg pon..maen bola pon camtu gak

d_la:
mueheh dah jadi arnab dah beliau

kiera:
hehhe..tau2 je die..

HUD AIKARA said...

wooo..sinis sekali beb..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved