ape beza..


aku rase kan..dalam kepale otak aku sekarang berlaku kecelaruan+kekeliruan+ketidakfahaman 
pasal 2 perkare yang blogger2 selalu jer buwat..
aku taknak merapu panjang2 lagi..
okeh sekarang aku dah wat muke seriyes ala2 rambo mase dok tengah berperang..
sebabnye aku nak mengumumkan yang aku tuan punye blog ni nak wat satu kontest takpon give away...
tapi aku tak pasti la ramai mane yang nak sambut..
yer la pertamenye..aku dengan penuh rase rendah hati nye..
mengaku la..yang sape la aku dalam dunia blog ni..hanyala penggemar neslo yang takder la orang kenal sangat
yang keduenye..hadiah yang aku nak bagi pon takder la sebesor mane pon kan..setakat tiket kapal terbang ke hawaii tuk 2 3 orang tu boley la jugak...okeh aku gurau..
tapi korang takyah la rase ragu ragu ngan aku.. dah aku menggatal sangat nak wat benda ni..
jadi aku akan sediakan hadiah tuk korang..
tapi aku dok pikir hadiah ni untuk blogger yang ader kat tanah tumpah darah kite ni la..
boleh jugak blogger yang kat luar nak join pon..tapi aku tak terpikir nak bagi adiah yang macam mane kat deorang...
korang nak join ke tak ni??
ape pon sebagai blogger yang berani mati..aku sanggop tanggong risiko.. 
tapi aku nak tanye dulu korang sume...
ape beza contest ngan giveaway ek??????




bukan sekadar omongan kosong

9 comments:

Lyeah said...

err rasa macam sama kot ?
tapi macam ada perbezaan =.='
ok saya sama macam awak tak tau bezakan contest dgn giveaway tu.
sekian.

Lydia Miza said...

haah..cam sama je.coma contest ada pemenang.GA tuan blog pilih secara rawak je.buat lah..nnt sis LM join ye?

MIMIE AIZA said...

heeee... hadiah lumayan kah?? tiket kapal terbang eh.. :)

apdm said...

salam

pernah juga tertanya, tapi tak pernah terfikir nak buat n3..hihi

amirah said...

giveaway pemenang random ja lagi 1 xda apa2 kena buat. kalau kontest contoh mcm kena kira berapa huruf a dlm entry dll..lau sape btl dia mng la, bertandingla...giveaway xyah, ikot nasib la

Unknown said...

contest a bit complecated and hadiah dia agak lumayan...

giveaway ni simple dan hadiah pun biasa2 je..

cara pemilhan pemenang kalau contest dia lebih ketat...giveaway ni biasa lebih cabutan bertuah dan mayb entry yg kretif

Noor Fatin said...

giveaway= cabutan bertuah

contest= plih yang terbaik

hik3

Farah said...

Aah ek . Tak pernah fikir pun . Adui , kena buka kamus ni . Hik

Gayahspears said...

mane2 pon same je... aku pon tak pasti sgt..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved