da kena sampuk ke ape mamat ni..

terjadinye kesah ni pade tahon 2005..
waktu: pukul 4 pagi...lepas maen bola secare curi curi
suhu: suam-suam kuku

nasri: weh ape kate pepagi jumaat ni kiter wat amal kebaikan sikit nak tak..kiter kejutkan junior2 kite ni awal dari kebiasaan..skung kan baru pkol 4pagi..kite cakap le dah lewat dah..suh deorang bangon semayang subuh..
 
jiji: hurm bernas gak cadangan ko tu..nak kejutkan sape ek memule..aku bagi cadangan le..pe kate kite kejutkan budak yang paling susah sekali nak bangon tido kat sekolah kiter ni..si amal

aku ngan nasri ni pon ape lagi terus jer pergi bilik budak tu..cari mane satu katil budak..terngendap ngendap da macm rupe pencuri da kitorang..jeng2...haha..mase tu nasri punye senyuman..takyah cakap le..memang nampak jahat semacam..naek bulu roma aku nengoknye..nasri pegi ambik batang penyapu..then die ketok bontot budak amal tu sekali..yang aku ni plak tiru suare pak ustad siwarden asrama kitorang..
woit amal ko tak reti2 nak bangon semayang ke ha..
tak bangon lagi budak tu..tak bergerak seinci pon..tapi benda ni memang dah di agak pon..
nasri membantai buwat kali kedue bontot si amal..kali kasi up sikit die punye power...
aku macam biase la..sebabkan bakat nak tiru sore pak ustad warden tu ade aku gunekan untuk membuat perojek durjana ni..
woit amal..awak tak nak bangon lagi ke..kang saya bantai belakang awak ..baru awak tau langit tu mendung ke cerah..
amal bergerak dari katilnye..waa..aku ngn nasri tersengeyh sengeyh..projek berjaye..
tapi yang aku herannye..si amal ni..die bangon ngan tak berbaju..pas tu pakai jer bokser ala kadar..
rilek jer die ambik sejadah..pas tu semayang..siap bace qunut bertarannum lagi..
abes semayang..die naek balik aktil die..then cakap kat kitorang..
ha korang dah puas ati ker..aku dah siap dah semayang subuh..
aku ngan nasri..tergumam dan terkujat...



bukan sekadar omongan kosong

10 comments:

scha_imal87 said...

aiyak!! dasat nya...kalO ko suruh dy tanam pkOk getah tme subuh 2, mst dy buat jugak kan..tanpa ragu....

Hanis MY said...

hadoiii pesey kawe kalu gitu gak haha...

Anisa Hang Tuah said...

ape kes la belau cmtu
hanya berbokser saje
hehehe

amirah said...

so korg punya plan ni xbrpa menjadi la ek?dia da tau lor

THE LEKAT LEKIT STORY said...

nak kantoikan org,.. sendiri terkantoi. tak mengena. kakakakakaka

JIJI YU said...

scha::
ahah kalo time tak subuh junior ni jadi mangsa aku jer..suruh jer wat pe..ehehe
hanis:
haha ambo pitam gitu jah..
anisa:
hentah le kes hape..mungkin kepanasan ketika tidor gamaknye
amirah:
menjadi tu menjadi..tapi ak sngka lak leh die solat subuh seblom masok waktu..pas tu siap tak mabik wudhuk lagi tu..
the lekat lekit story:
mmg kitorang yang trkantoi..

luvYOU said...

hahaha...adoila...:D

kembatolo™ said...

hahaha.. gong molep..
relo bangun nk jago ati saem.. hahaha

Faaein Himura said...

hahaha.. adeh..
ntah2 dia dah bngun solat dulu dari yg lelain kot... hehehe..

JIJI YU said...

luvyou:
lu u to..ahahah...
kemba:
mu tok knal ko amal..
faein:
subuh pon lom masok lagi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved