honda dream..

tadi aku pegi seminar weyy..
first time pergi seminar sepanjang kau bekerjaya yang tak berape nak berjaye lagi ni..
tetibe jumpe member lame aku..
punye la macho gile..dressed up memang A+++ le..
kasut kulit bersinar sinar..seluar slack john master..baju kemeja durban..jaket denim..sepek mate rayban..
minyak rambut tencho..hape la gi aku nak described mamat ni..
senang cakap memang aku sendiri pon terpegun le..
memang ibarat model dah member aku tu..
yang orang laen dok perati jer kat die..bleyh pulak die wat derk..
aku nak tegur pon rase cam segan silu gitu..
yer la sape le kite kan..
kasut getah je pon..seluar pinjam yang ayah aku punye..baju takyah cakap le..baju selonggok 10 hengget..
tapi dah kerna member lame aku..aku wat2 le muke tebal setabal tayar lori yang angkot kontenna tu..
pergi le tegur member aku tu..

aku : hoit3..ko kenal lagi ke tak aku ni..
mamat tu : jap2 ko sape eh...urusetia seminar ke..

gilak mamat ni..boley pulak die wat tak kenal aku..

aku: ni aku la weyy..jiji yu..takkan dah tak kenal dah kot..
mamat tu : lorh camne aku nak kenal..dah ko  kurus laen macam sekang ni..kena kencing manis ke hape ko  ni..?
aku : amboi mulut ko laju je membedal aku..aku nampak ko dari jaoh tadi aku ingat artis mane le yang datang berseminar sekali dengan aku..yer la ko pon nampak laen macam jer skang ni..sume barang branded je kat tubuh badan ko..dari bawah sampai ke atas..mau beriban jugak ni..mane kenderaan ko??

mamat tu : tu ha.. aku parking bawah pokok kat sane..
aku: aku nampak ader kete honda kati situ..tapi honda ape aku tak tau le.. jaoh weyy ko park..pehal..??nway tu orang panggil honda pe tu ek?
mamat tu : lorh ko mat rempit takkan tak kenal kot honda dream
aku:muke terkujat..bia betol mamat ni pakai honda tu..ko pakai kete honda tu ke..dasat ko sekang..bisnes ape ko buwat bhai??aku dah mule teruje dah dangan ko ni..keje macam aku jer pon..
mamat tu : bile pulak aku cakap aku pakai kete tu..ko tak nampak ke motor HONDA EX5 DREAM  KAT SEBELAH KETE TU...aku panggil honda dream je..




bukan sekadar omongan kosong

15 comments:

izuddinrahim said...

tolo molep smiley mg mulo2 tu jie.. hahaha

Eliza Sulaiman said...

ahahaha !

;)

iwan_dextrous said...

hahahahaha.....^_^

ctnurathirah said...

haha . memang ber'dreaming' lah kan ..

TunTeja said...

sekali tu motor daaa.hahaha

AnakPakZohar said...

hahhahahahahahaha.... tak ley blah lah meon.... ekau ade kencing manis meon.. tak caye aku, setahu aku ko ade penyakit mental jek... ngeh3x...

Unknown said...

kemba:
dale banyok2 smiley hok tu aku berehi sekali..ehehe
cik eliza:
suke lak die..ehehe..
iwan:
ko pon same ngn cik eliza..de pe2 ke ni..ehhe..
ct:
yer la..aku jgk yang terkena..
tun teja:
dah die park poto sebelah kete..manenak nampak..
uad'z:
cis tu tanggapan member aku je senah..aku sehat..eheh

Dzu Aamal said...

kah3 ..
kawan pun pndai buat lawak , pndai plak dy parking sblh honda ..
JIJI da kena tipu , kami2 sekali kena tipu .. :p

~naddy~ said...

org putih kata "dun judge d book by it's cover"
aku kata "dun judge d saing by it's look"
hehe~~~adek aku pakai honda dream tu

Ina said...

it's ok too have a dream...but don't day dreaming..

Mia Zahra said...

mmmmmmmmmmmmm.......
cemana lah dia bwk motor dgn dress up habih gitu ek...
(..tgh try to imagine..)

Lyeah said...

hahaa lawak2. pakai smart2 camtu bawak motor. memang sempoi+cool.

p/s:mana dapat smiley2 tu ek :-?
comel belaka :D

alien said...

honda
mudah nak willy~
kekeke

niesz said...

hahaha..sekali moto da...:)

Unknown said...

cik ladies:
kawan tu mmg dah cam tu kakai kelentong..
naddy:
adek ko pakai honda ke..tak pakai baju..ehehe
ina:
ape yang ko cakap tu ek..
dud:
takyah imagine..mmg macho gaban weyy
lyeah:
eheh yer la..bwak motor le kena smart sebab orang dapat tgk..bawak kete orang tak nampak.
smiley tu..tak ingat dah dari mane dtgnye sebab mmg dah ade dalam lappy..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved