ini fakta bukan auta..

can mali can hoit2
can mali can hoit2..can mali can
kecimpong payong..*ape makne kecimpong payong?.*

sambung entry..
sume kat bawah ini adalah fakta yang memang tak dapat diautakan lagi..
tahukah anda..konferm2 anda tak tau lagi sebab aku takl bagitau ape2 pon lagi..
okeh tahukah anda..
-Tahukah korang apabila 350ml air yang diambik dari sinki dan kemudiannya dituangkan ke dalam cerek yang mengandungi 150ml air suling dan dibiarkan terdedah kepada nyalaan api bersuhu 100 darjah celcius akan menghasilkan satu cecair yang dinamakan air masak.
 
-Percayakah korang yang air sirap merupakan salah satu bahan asas dalam pembinaan sebuah helikopter. Ini kerana kajian telah dibuat, seorang pembina helikopter memerlukan air sirap untuk menghilangkan keletihan semasa membuat helikopter, tanpa air sirap mungkin helikopter tersebut tidak dapat disiapkan. 
 
- Tidur yang normal dapat mencegah dari proses penuaan terutamanya tidur ketika anda sedang memandu. (mampus eksiden)
 
-korang tau tak cicak memutuskan ekornya apabila diganggu. Apabila cicak menyedari yang dia diekori oleh sesuatu, ia akan memutuskan ekornya supaya benda itu tidak mengekorinya lagi atas alasan tanpa ekor sudah tentu ia tidak akan diekori lagi. hape ke bingai beno alasan cik cicak..
 
-Tahukan ker tak bahawa seorang manusia normal tidak boleh menyentuh telinganya sendiri menggunakan siku.sile try dengan segera..

 
-ni aku nak bagitau..bunyi perkataan lempeng dan tempeleng adalah hampir sama walaupun ia berbeza dari segi rupa parasnye. walaubagaimanapun orang yang kena tempeleng masih boleh je memakan lempeng apabila dia berasa lapar.
 
-ahli sains seluruh dunia bersepakat jika nasi ayam dimakan sewaktu lapar, perut kita akan mengalami satu tindakbalas yang berupa kekenyangan. Nasi ayam juga boleh digunakan sebagai ubat untuk menggembirakan hati kita bila nasi ayam yang dimakan itu dibayar oleh seseorang..kite makan free je..sape nak blanje aku..



bukan sekadar omongan kosong

14 comments:

-iEkA DaRLink- said...

okey. walaupun kau bikin cerita annoying gilaa, tapi tersenyum jugak aku pepagi nih. :)

noreed said...

tiba-tiba terasa mahu mkn lempeng breakfast ni.

Enh Ear said...

hahah... baru tahu... dah percaya dah... tak tahu plak pasal cicak tu..
confirm tak sampay kalo guna siku..(tengah jawab soalan en jiji)
ahks... tiba2 lapar nak mkn nasi ayam..

starsyeea said...

errr...kau ok ke nih?

risau aku...

muahahaha...-__-"

tapi risau...heh!

Magrib said...

fakta air sirap tuh!! siot

amirah said...

tawu ker tak apa yang ko merapu sebenarnya ada logikanya ;p..haha

azalia hjsalleh said...

jenuh duk pikir, apa jawapan dia
upa-upanya jawapan dia. haish gelimat laaaaaaaaa

Miss Izah Mohamed said...

ahaks.. cicak mmg cmtulaa.. :P

Miss Yaty said...

haha...lawak betul fakta azizi...

tapi tang air siraptu konpius gile sebab mcm tak de kene mengene...haha ;p

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Yupppp fakta auta ni... unta kat padang pasir pun boleh gelak tau bila baca.... auta punya orang...

NOOR FATIN said...

hahha sengal. ada makna semua ni :)

JIJI YU said...

ieka:
maaf sebab citer ni wat anda rase annoying..eheh..pe pon senyum tu pon da ok da..kurang kedutan dwajahmu..
noreed:
kalo wat lempeng meh sini sekeping.
enh ear:
lbeyh baek ko percaye la..ehhe..ini sume fakta..
satrsyea:
waa caring jer ek..terharu aku..aku ok lagi setakat ni..
magrib:
ok aper fakta tu..ahah..cam keje wat umah batu plak kan .
amirah:
da name lagi fakta..mmg logik le..hehe
azalia:
dok pikir jawan kecimpong payong tu ke..ahaha..
miss izah:
dah nak wat camne..peseng dio gitu doh..ehehe
miss yaty:
uih tang aer sirap tu le yang mmg kena nye..eheh.tak gitu..
afzainizam:
ahaha ni fakta dari seseorang yang auta..
noor fatin:
sumer yang ader lam ni bermakna..ahaha..poyo jer kan.

Ummu~Ishak said...

otomatik try sentuh telinga ngan siku!
hahahaa

SumBody Me.. said...

ces fakta...hahaha..seb baik mmg btol fakta tu smua..hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved