kenali kentut mu...

korang tidak jujur..
kalo korang menyalahkan orang laen kerana kentut korang

korang bangang
kalo korang tahan kentut sampai berjam2..mau naik busung perot korang..

korang berwawasan luas.
kalo korang tau bile  mase yang seswai untuk kentut

korang memang sengsare
korang nak kentut tapi takley nak kentut

korang memang misteri
korang kentut tapi orang laen tak tau..

korang gugup
korang tibe2 je tahan kentut bile masenye tibe..

korang percaye pade diri sendiri.
kalo korang salu je perasan kentut korang bau kasturi

korang pemalu
kalo korang kentut kuar angin jer pon tak der bunyi..tapi muke korang tetap blushim.

korang memang strategik
kalo korang ketawe terbahak bahak sampai kuar anak tekak semata2 nak sorok bunyi kentut korang.

amat bodoh.
lepas jer kentut..hirup balik bau kentut tu dengan alasan membazir je buang angin tersebut..

korang pelik..
kalo korang boley buat muzik zapin dengan bunyi kentut korang
korang peramah..
kalo korang selalu dok bau kentut orang laen..

korang memang akuatik
orang kalau kentut di dalam air sampai bunyi "blekuthuk-blekhutuk".
korang tak suke bergaul
kalo korang kentut sorang diri je

korang memang genius
kalo korang boleh buwat pengecaman bau kentut seseoarang

kORANG MALANG
kalo korang terkentut tapi sambil2 tu dah terkeluar dah taik korang..

dah tu korang buwat ape lagi..ambik nset korang anto msg kat aku gitau korang ni jenis yang macam mane..kalo aku dah tentu yang genius tu..memang aku dapat cam kentut member2 aku..
ader yang bau gulai tempoyak..ader yang bau chicken mcdlux..ade yang terkeluar cendol...dan macam2 lagi la..

p/s:
ini adalah kajian yang dbuat oleh seorang guru sekolah menengah ye..



bukan sekadar omongan kosong

13 comments:

za petrelli said...

hahhaha.. ak bru wat entri pasal kentut minggu lepas.

entri ni kelakar ah

iwan_dextrous said...

ahahah..ak tumpang kentut jap..hihihi

Anisa Hang Tuah said...

kentut yang mengeluarkan bunyi yang bombastik,sangat nikmat
tambahan pula,kalau ade bau

-iEkA DaRLink- said...

serius terkentut aku bace entri ko ni. hahah.

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

baca blog sambil tahan kentut.
hahaa.
*Statement berani mati*

E.d.Y said...

eee...kentut bersepah la..huhu

yad'z said...

ni mesti semua jenis kentot ko dah penah buat nieh... sebab tu pro.. ~.^

yad'z said...

ni mesti semua jenis kentot ko dah penah buat nieh... sebab tu pro.. ~.^

cik Ladies said...

kter sama JIJI ..
sy pun dpat knal bua kntut member ..
hik3 ...

*GENIUS3x ... :p

amiYo said...

kalau bau kentut x berak seminggu..?? -.-

awEEN said...

haha..lawak la tgk kartun2 tu...name ape ek kartun tu hehe...

Gayahspears said...

hak3... aku gelak sebab icon2 cumel ko ni... adess... kentot pon ade n3 ya??? nice der!!!

JIJI YU said...

za:
ehehe entry ko tu pendek je kan..eheh..ni aku up sikit
iwan:
tumpang le kalo berani..ehhe
anisa:
mueheh cube nis wat mase dok petik gitar..
ieka:
patot le blog ko berbau..ahaha..
lyeah:
takyah le tahan lepas je..
edy:
muehhe kentut bersepah tu kenttu camne bro..
yad'z:
hurm takyah cakap le..yang dalam aer tu aku paling suke..
cik ladies:
ahaha...lorh bahaye kalo rapat dgn ko ni..
amiyo:
hurm hok tu semelik doh tu.
aween:
karton tu name die..cik senah..
gayah:
hehe.icon tu peneman blog aku..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved