korang memang saje je kan


korang memang saje  je kan..nak pekenakan aku..
mentang2 le aku ni hotstuff kat sekolah..
takpe la..aku terime tugas ni dengan penuh berdedikasinye..
korang jangan terkejut lau pas ni..aku tetibe je boley masok TV..
AKADEMI ALQURAN..

p/s:
macam mane la aku nak wat ni ek..aku ni mane le tau nak tarannum bagai..
pas tu kesenian islam lagi tu..nasyid2 tu aku boleh la jugak kalo setakat selagu due..
bila izrail datang memanggil tu ke..sepohon kayu rendang ke..



bukan sekadar omongan kosong

18 comments:

epadzz zainal said...

ahaha
tahniah2..
biso mu jie.
keno buli...haha

-iEkA DaRLink- said...

humangai..ustat jiji!

ch!natsu said...

i like.. hoho~

yad'z said...

hahahaha meonnn... i can't believe it!!! hahahaha...... ustaz meon.. tabik springg ar kat ang.. hohoho

therosputih said...

hakhakhak...baca lagi sekali ayat perenggan last tu...bukan satu hak keistimewaan tetapi satu amanah dan tanggungjawab

apalagi, selamat berdedikasi dan berkomitmen...

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

hot stuff hekk ?? hahaa.
alaa oke la tu, maknanya depa percaya kat jiji :D
nampak sifat kewibawaan dekat jiji tu ;))

~boy @ Mr. K~ said...

selamat bertugas!!!
tunaikan amanah dengan penuh dedikasi dang tanggungjawab.. :)

y u y u Z u l a i k h a said...

HEHEH.. CIKGUUUUUUU ^^

MiSzy DiaN said...

heheheh..
dapat tanggungjawab baru..
tahniah..
semoga menjalan kn tugas dgn baik yaa..

^.^

JIJI YU said...

epah:
eheh laguni la dea jadi ore baru..ehhe
ieka:
hoit2...takyah paggil aku ustad..eehehe
chinatsu:
u like..like u..
yad'z:
baru ko tau senah sape aku sebenarnye..ahaha..
therosputih:
ayat last tu mmg gerun tol le nak bace..ehhee..
lyeah:
semstinye hot...ehhee..kewibawaan ape..deorang mmg saje je..mase meeting dok gelak sakan..ehhe
boy:
mokaseh boy..
yuyu:
baru tau ke..eheh..
miszy dian:
makaseyh

CGG said...

dik..
masuk la..
akak sokong..
ti bgtau tau:)

ika said...

hebak demo . hehe .

Lady SharpShouter said...

sungguh sgtlah tu tanggungjwb bak dinyatakan dlm surat tersebut.makanya, silalah bertanggungjwb yek? hehe. tahniah, nampak sgt org percaya tu.entah2 slama nih mmg ade imej2 ustaz ke... :)

JIJI YU said...

CGG:
eehhe tak berape nak mantap lagi ni kak..
ika:
hebak kok mano gak kawe ni..eheh..
lady:
ahah imej ustad tu takyah cakap le..macam ustad amirol dah ni

vampire's lovex said...

wahaha,...ckgu pnsihat klab agama..terbaekkk..thniah

cik Ladies said...

chaiyok2x !! boleyh punye .. :)

liyana said...

wah...pluang terbaik tu
hihi...
kn nk jd mcm ustaz amirul
lagu bila izrail pn best jgk
jiji jd solo yer..

JIJI YU said...

vampire:
ahhah aku penasihat agame..malu aku weh..aku tak laayak...ehehe...
cik ladies:
chayyok2 jgk..
liayan:
takyah le suh aku jadi solo..nnti bnjir pulak p.mas..tmbah2 kampong jias..ehhe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved