luahan perasaan yang telah lama terpendam

korang takyah nak tipu aku le kalo korang cakap korang tak pernah dengar manusia laen cakap bodoh macam lembu..hape korang ingat aku sorang je ke bodoh..menatang laen ramai gak yang tak sekolah..takder pulak korang babitkan name deorang

Macam kera kena belacan..okeh..buwat pengetahuan AM korang yang berakal..hade pernah korang jumpe ke aku melantak belacan ek..dah tu..jangan memandai nak kate aku ni suke belacan le..hape le..yagn aku suke makan bunge je..

 Ikut suka aku la nak makan anak aku, aku lapar!!! Yang dorang kecoh-kecoh HARUAN MAKAN ANAK nie apahal ? kutuk-kutuk aku pun harga aku berapa dah sekilo, mahal kan..kan... kan.. 

bhai..waloupon aku tak mandi..aku tetap ader harge bhai..mahal lak tu..pe lu orang nak bising..padahal kucing..lembu..kerbau..tapir pon same gak..takder nye mandi pon..kalo pasal aku takut kena ujan..tu normal le..dah kalo gua demam sape nak tanggong anak bini gua..

asal je korang nak mencarut laju jer korang sebut name aku..yang aku ni pulak takde pon dok wat salah ngan korang kan..nak sebut pon sebut la name arab aku..kan ke lebih sopan gitu.

NIH SATU lagi.. seperti lepaskan anjing tersepit..hape korang ingat aku dah terdesak sangat ke sebenarnya aku panggil wonderpet selamatkan aku.. bukan korang.. yang korang nyibuk selamatkan aku apsal.. 

p/s
ni je yang sempat aku interbiyu semalam..
buwat insan2 ynag mane terkena dekat entry giveaway tu..takyah le malu2 k..lu olang terkena beb



bukan sekadar omongan kosong

13 comments:

Enh Ear said...

interview? eish2.. hebat nya, huahuahua. enty pagi yg blh menyegarkn mata.

y u y u Z u l a i k h a said...

huhuhu.. sempat bace sampai gelak gelak dulu ^^

Anisa Hang Tuah said...

tapi gigi si babi tu putih bersih
buahuahhauhaua

Hanis MY said...

Duk bajet entri jiwo entri lawok rupanya kih2.. plg best suka makan bunga hahaha..

Azwani said...

haha...best!

✿ismi:Nauratul Nadiah✿ said...

comel n sweet sangat no 4 tu..tehee~

cik Ladies said...

pic bab1 tu tak leyh bla .
comel plak tgok ..

;p

aqish basir said...

qis selalu cakap bodoh mcm tapir..haha tapir kan comel dr lembu haha

ch!natsu said...

hahaha.. ok nak gelak jer.. ngee~

~naddy~ said...

hehe!u've juz made my day...
gelak la jgk bila baca..:)

yad'z said...

hahaha.. meonn sengal...
pas ni interbiu lah, buaya ke, keldai ke, teringin nak dengo luahan hati mereka... hahaha

JIJI YU said...

enh ear:
muehe pepagi mate kena le terbukak luas...nak tgk dunie..
yuyu:
ololo dah tukar gambor profile..gelak2 le papagi ni..bagi kulit muke tu tegang..
anisa:
waaa cik babi pakai sensodyne..
hanis:
hehe ambo tokleh nok tulih weh entry jiwang..beraso nok saloh jari tange..ehhe
azwani:
best ek..makaseh..
nauratul nadiah:
ahaha caring kan deorang..
cik ladies:
ambik la ternak sekor..ahaha..
qis:
heheh tapir mmg kiut qis..terase ati cik lembu..
chinatsu:
gelak2..
naddy:
hehe..nape ko tengah bersdeyh ke..
yad'z:
ko ni pon senah menatang2 laen tu aku nak suh ko la plak interbiyu

yad'z said...

alahhh... dierang lagi mesra dengan kau meonnn..... lagi2 kategori beruk2 makyeh uh...


p/s : lau bukan orang muo memang tak tau menahu mende yang aku dok tulis kat entry aku uh... hahaha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved