memori daun pisang

okeh adik ambik blezzer pas tu pakai..kalo rase nak pakai songkok ambik dalam almari sane..ketayap takley pakai ye adik.
adik duduk atas kerusi..
tegakkan bahu..panjangkan tengkok..bukak biji mate luas2..
senyum jangan bagi nampak gigi..idong setting leklok..taknak kembang kempis..
bulu idong tu cube jolok bio masok dalam idong kejap..kalo tak lekat jugak..basah2 kan sikit konferm melekat le tu..
belokkan sikit kepale..haa senyum senyum ..okeh siap..
ehm adek ni ade pertalian darah dengan KF ke???
pehal pulak kakak ni..

aku ikut je arahan kakak cun jabatan pendaftaran negare..
memang menggamit memori le tempat ni..
aku rase mase aku first time buat kad perkenalan itu hari.. memang die le yang jadi tukang ambik gambor dan sampai sekarang pon die jugak tukang ambik gambor..
memang cun la ..tak dimamah dek usia yang semakin klasik..

tambah2 pulak bile tengok adek2 yang baru je mencecah umur kanak2 UPSR..
muke punyela masam mencuke je ambik gambor..
maklom le baru balik sekolah..bawak beg pulak besor gedabak..maunye tercabut bahu..
kate kakak tu tadi..
kalo gambor dalam IC tu cantik..macho..vogue..
takyah cakap le konferm tuan kepunyaan IC tersebut lebih dari dalam gambor tu..

p/s
buat member2 kamcing yang dok kat mesir tu..pelik tol aku ngan korang..mesir dok tengah bergolak perande boley pulak korang bercuti kat padang pasir..




bukan sekadar omongan kosong

17 comments:

Yuyu Zulaikha said...

gambar IC yuydohhh T_T masa kecik kecik dulu itammm :(

A.s.t.i.n.a said...

inda tau pula si abang bean ni urg Sabah... haha

Anisa Hang Tuah said...

jiji lagi hensem dari mr bean
okeiii

puteri ain said...

hehe..teringat zaman dulu2 masa nak buat ic..

Anis Akhir said...

teringat balik masa wat ic dulu... ak demam waktu tu...huhu... mmg muka monyok la..

ntah apa2 gmbaq ic...hehe

lady-D said...

aku nk ic lama aku balikkkkk!!nate perompak ni gi curi ic aku..amik duit dohla, ic tinggal!!!dah msm muke aku sbb kene byr denda ms buat kali ke2..

epaa chenta said...

ohh gambar ic sgt burukkk !

btw, jwpn hari tu dh kuar.
kalo free pegi la jeguk ya. hee

http://epaachentalova.blogspot.com/2011/01/answer-pleaseeeee-haha.html

Dzu Aamal said...

hakhak!!

Ein Makrai... said...

mr bean ada IC...hahahahhaha

KUREKURE COMEL said...

xcuke amik gambor kat situ...dh la xbg tahu ape2...terus amik...tu gambo xcomel...hehehe....


p/s:pdhal mmg xcomel...hehehe

Unknown said...

yuyu
cube tarok gambor ic dalam blog hehe


astina
hehe lorh mmg die asal sane pon

anisa
kombang idong i nis..ahaha

ain
haha..tgk2 entry aku berjaye

anis
haha mane nak tgk

d_la
lorh aku pon same gak..

epaa
da pergi jengok dah pon..laju je aku terjah

cl
hehe

ein
ade je

kurekure
hahah tmpat aku siap suh pose lagi

sheydah said...

ic lame ak kne curik weh.tadop dh la knagn lame.dhla due kali kne curik.ic yg ketige dh ak gne.huk3

AnakPakZohar said...

hensem betoll muke ko kat ic baru ... hahahha... sape membe ko uh.. durjana betoll... haishh.. huu~

MIMIE AIZA said...

yang tangkap gamba akak cun. tapi gamba yg ditangkap x cun langsung. heee

Kira Sakura said...

aku beruntung sbb aku lahir lmbt so aku blh tgk ic kwn2 aku, muke mmg sume masam mencuka trus xmo bg kwn2 tgk.. kene turn aku, aku menyengeh jer.. xnk malu pnye pasal.. hahaha

Eliza Sulaiman said...

encik kacang comel lah, haha...

Eliza Sulaiman said...

encik kacang comel lah, haha...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved