nilai blog korang..

herph.. yang baru bangon tu takyah le dok wat kerja tak senonoh depan ni..
dok korek taik mate le..hape le..dah2..sangat menjengkelkan..
pegi basoh muke anda..
pepagi ni disebabkan aku da takder keje sangat..jadi aku meronda blog2 orang laen..
tetiber jer terjumper satu benda best kat blog magrib aristocrad...
aku pon jadi macam bernafsu nak maen jugak benda ni..mainan ni pasal nak tau berape nilai blog yang kita dok sayang
sangat ni..yer la nak jugak tau kan berape riban harga mahar die..
aku pon ape lagi dengan rase tidak malu nye..terus aku test..
 
 ini die hasil dari test tersebut..
tengok secika cikai blog aku ni pon dah berpuluh riban da nilai die..
ni pon da dapat tapau da sebijik myvi...
kalo blog yang da femes le kan..agak2 sampai berjuta jutaan le aku rase..
korang mesti ader rase bernafsu jugak kan nak try men benda ni..
mesti ade yang terpikir dan berdebor debor nak tau berape nilai blog korang..
bernilai ker tak bernilai ke..
okeh aku tak nak kongsi nga korang camne nak wat benda ni..
mesti ade jer yang rase nak penampo jer aku kan..
aku gurau jer..kalo korang bernafsu jugak nak tau nilai die..
korang tekan jer atas gambor kat atas tu..
pas tu kongsi kongsi le ek....



bukan sekadar omongan kosong

3 comments:

Ummu~Ishak said...

56k takyah le tapau myvi, kumpul sikit lagi pahtu sambar vios
leh i pinjam, laalala~

shahazrin said...

huhu...x mau jual..

Unknown said...

kayo tuh blog sajo dh puluh ribu hihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved