orang berbudi kite berbahasa...

enjit2 semut sape sakit naek atas..hoi2.
enjit2 semut sape sakit naek atas..hoi2..
sape buwat baek..baek jugak orang balas..
sape buat jahat ..aku doa bio terbabas...hoi2
okeh nyanyi dengan suare ala2 ana rafaili
 
tajok entry tu aku yakin tu ialah simpualan bahase kan..
kalo salah tolong cepok pinggang aku..
entry ni aku rase cam aku nak wat entry pendek jer..
sebab aku takder dah care laen nak ucapkan terima kaseh kat blogger berpengalaman...
kire otai la..bro ben ashaari.. sebab pilih entry cikai aku jadi entry pilihan petang beliau..
bak kate pakcik2 makcik2 kat kampong aku..
orang berbudi kite berbahase..
yer tak..
tapi ramai bebeno yang kesiankan aku pasal entry tu..tak sangka tol aku korang sume memang betol betol caring....
sampaikan ade yang tanye ape perasaan  aku mase telan aer liur lepas dengor citer budak lin tu..
ader yang tanye aku ok ke tak..
ader gak yang nak anto rombongan  cik kiah nak meminang budak lin tu..
siyes korang memang caring sangat2..
aku perbesorkan lagi tulisan tu..pastu aku siap wat kaler gelap pekat lagi..
rase terharu tu sudah tentu ader yer tak..tapi takder la sampai leleh2...
walau apepon..aku ucapkan terime kaseh la kat korang2 sumer sebab 
melekat dekat entry tu.kalo sempat aku lepak kat blog korang pulak ..
sebab ramai bebeno blogger2 baru yang datang melekat kat blog aku tadik..
yang dah lame melekat tu cam bese ler kiter dah satu geng kan..
semoga kiter sume leh jadi geng kamcing..
hamboi2 dah masyhor ek hang sekang



bukan sekadar omongan kosong

8 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

kalau orang berbahase, kita apa?? heheh..

wahhhhh.. entry pilihan abang ben ashaari yuyu !! tahniah ye :)

aqish basir said...

entry plhn ben? haha

ye..dalam dunia ni kne hidup berbudi..
kan

Azwani said...

bestla blog ni..ralit baca tak sedar maghrib dah...

~naddy~ said...

hehe~ berbudilah mcm 'kak limah' ye...hehe

Hanis MY said...

Hebat demo siap ado entry khas lagi tuh... kawe buleh tercalon buat album jah haha.. bereh, kelik klate ni kalu ribut petir gak jange cari kawe sebab memey kelik kapung tok nyanyi..maluuu...

sissyira said...

salam

berbudi dan berbahasa budaya kita..

JIJI YU said...

yuyu:
adakah yuyu adik kandong abg ben..ataupon adek ipar beliau..
aqish:
eheh..yerp..petang tadi..
azwani:
jangan ralit2..solat tu benda wajib..ehhe
naddy:
ahah aku tak tengok lagi citer tu..ahah

NOOR FATIN said...

aku mmg caring..muahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved