penyakit hati...

muhasabah diri setiap masa...
kerna diantara kita tiada yang sempurna.
sesungguhnya kesempurnaan itu milik yang maha esa..



bukan sekadar omongan kosong

10 comments:

y u y u Z u l a i k h a said...

wahahahah... betul betull..

ececeehhhh.. mentang mentang dah dengan persatuan kesenian islam.. hikhik ^^

liyana said...

nice entry..
simple but meaningful

d_LA said...

jgn sakit2 hati..jatuh hati xpe..hehe

yad'z said...

ecehhh... ustaz meonn lah katekan...

~naddy~ said...

self-reflection dpn cermin tak sama dgn self-reflection dpn allah... so, buat amal dgn ikhlas...(peringatan utk diri sendiri jgk)

NOOR FATIN said...

aduh sekadar nak tunjuk kat org je. alahai..

niesz said...

betul tu..kite manusia yg xpnh lari dr wat silap..

JIJI YU said...

yuyu:
mueheh nmpak tak bakat keustazan aku tu..
liayan:
bukan sekadar omongan kosong..
d_la:
mueheh dah tak larat nak jatoh hati..takde yang nak tlg kutip
yad'z:
kan aku dah gitau senah..aku ni budak baek..ustad2..ehehe
naddy:
sekadar peringatan bersama
noorfatin:
mueue tak dapek ape2 nye..kalo stkt nak mnnjuk
niesz:
kena saling mmperingati..eheh

liyana said...

jiji..yer..bukan sekadar omongan kosong

niena shopping2u said...

nice.. ringkas & padat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved