peristiwa susulan lepas AJL

herk..hurm macam2 berite yang kuar pepagi bute ni apsal AJL..
dan aku ni plak menggatal jer nak tulis tajok pasal AJL tu besor gedabak..
seb baek tak boleh...
tahniah le kepade adik ana rafaili yang menang..
kepade yang menanggung kekalahan jangan bersedeyh2...
bawak2 le bertobat..
okeh tajok tu memang aku mengaku yang aku tipu jer..takder pon peristiwa susulan yang aku tau..sebab aku memang tak ambik port pasal AJL sejak hari tu lagi..bukan dari semalam ok..

ape yang pakcik nak kongsi2 dengan anak2 sekalian pepagi ni ialah berberape tips yer...
sekali lagi ulang beberape tips ye..tips untuk tidak menjadikan perot anda menjadi boyot...bulat...terkehadapan..
berlakunye penampakan bayangan perot melebihi dada dan apa2 lagi yang sewaktu dengannye..
pagi ni pakcik akan kongsi2kan dengan anak2 sekalian..
7 perkare yang jangan sekali kali diamalkan selepas melantak ye anak2...
 
pertame ye:
untuk yang merokok..tolong jangan merokok..walaupon aku tau sebenarnye korang2 yang merokok asal jer lepas melantaki mesti korang rase loya semacam je anak tekak korang.lepas je makan nasi mesti korang nak makan asap rokok tu plak..yang makan asap ni golongan jin je setakat yang aku tau..
sebab die:
ahli kaji rokok  membuktikan bahwa merokok sebatang rokok setelah makan sama dengan merokok 10 batang  rokok*kire jimat le ni kan* (kemungkinan terserang kanser lebih besar).
 
kedue nye:
Don't eat fruit2 immediately :
tapi masyarakat kite ni..memang dah jadi amalan jer makan buah lepas makan..bleyh jer kalo nak makan buah ni lepas makan..tapi kena pastikan sejam lepas tu..

ketige nye:
jangn sesuke ati jer nak minum tea..tak kire la tea tarik ke..tea cap teko ke..jangan2..
daun teh mengandung kandungan asam yang tinggi. Zat ini akan menyebabkan kandungan protein pada makanan yang kita akan mengeras sehingga sukar untuk dicerna.nanti kang sia2 je yang kite makan sume jadi bahan buangan..

kehempatnye:
jangan longgarkan tali pinggang anda..
bagi kaum lelaki yang dah boyot tu..biasernye lepas melantak tak hengat dunia..make tangan mule la merayap rayap nak bukak tali pinggang..jangan2...
 
kelimenye:
jangan mandi selepas makan..
yang kate nye atok aku..memang betol2 tak elok..sebab lepas makan perot kite nak proses nak ambik yang mane perlu yang mane tak perlu..yang tak nak tu memang konferm2 jadi bahan buangan le..cth:biji lade ke..yer tak..korang tak pernah usha ke bahan buangan tu..
dah kalo korang mandi make perot takleh nak berfungsi dengan baek sebab peredaran darah mase mandi ni die jadi laen sikit..ditakuti bahan buanagan tu pon melekat jugak dalam perot korang.memang konferm boyot le..

kehenamnye:
jangan terus berjalan..lepas melantak rilek2 jer dulu..santai2..sian kat perut korang...baru jer nak berehat lepas korang melantak tetibe korang dah bangon berjalan kesane kemari...tak ker bengong perut tu nanti..

yang terakher:
lepas makan konferm ngantok..jadi jangan membute lepas makan..yang ni korang pon tau aku rase nye..mesti dah ramai dah yang berpesan pesan kat korang kan..
dan korang pon pernah tengok kesan daripade orang yang salu tido lepas makan.

tapi sume tips2 ni aku rase untuk mereka2 yang kadara metabolisme rendah je..yang dah tinggi tu..deorang rilek jer..melantak banyak mane pon body mantain..
same gak bagi geng2 yang membela cacing kerawit...

renung2kan dan selamat beramal...




bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

Yuyu Zulaikha said...

wahhhhh.. kalah dr rozmey ni! hahahaha

LiLohOnEy said...

lapa pulak rasanya.

baiklah, lps mkn nt xleh merokok

eh salah, tu bkn ntuk aku.

lps mkn xleh mkn buah terus.

baiklah, baik.

aku ingat tu.

:D

Unknown said...

haha...terbaik dari ladang la..

Unknown said...

laa semangat dah aku buka entry neh nak tengok peristiwa susulan lepas ajl.. takpa.. gud tips!

lady-D said...

Anugerah juara langsing rupenye..bagus tips ni..bersukan jgn lupa taw..

MOMMY CGG said...

hahahah:) comel je en3 ni..
AJL..

:)

Unamn said...

erk ni testimoni eah ? hik9 tpi bguslh nsiht cmtu hik9

Gayahspears said...

huhu... n3 AJL ade selit tip2 bergune..7 perkara yg perlu di beri perhatian..huhu

Dinaz said...

jangan sebab takut boroi ...ini adalah lambang kemewahan...haha dinaz mmg tak suka org yang tak pentingkan penampilan...amalkan lah wahai cik abg2 sekalian...

s.y.a.r.q said...

paling elok makan buah sebelum mkn :)

yang arif said...

jie:
tea 'o' beng fevret aku
lepas make msti tea 'o' beng nye..
gane nih jie..
aku xbrehi air lain doh..

Unknown said...

yuyu:
muahah..hape kelas doc rozmey tu..eheh..
lilihoney:
mkn le bu ah sebelom makan..sunnah nabi tu..
edy:
hehe dari ladang mane tu bro..
farhanezam:
aku da agak da mesti ader gak yg terkena..eheh..
d_la:
muhehe bersukan tu wajib..eheh..dok amal tips2 camni sampingan jer..
teddyyuna:
testimoni tu pedie ek..
gayahspears:
harap sudah gayah oit..eh tol ke hang nak tlg aku tarok nuff..add fb aku pas tu pm aku leh..
diumaininaz:
mueheh boroi tu mmg lmbang kemewahan..tapi saham jatoh le sikit..penampilan tu penting..
s.y.a.r.q:
hurm2..
epadzz:
pah mu keno stop doh tu pah ..tok molek tuk perut mu..

Bayang Aleya ----- NoMaisara said...

waahh sensored...huhuhuhuuu~

EB said...

Hahaha.. Best from farm!

Ain Zulaikha said...

kena cuba.. hehe

Cik SCC said...

ewahh..
tahniah coz telah menjuarai anugerah juara langsing tuh =)
hik3

TunTeja said...

hahaha..lawak2 ;)

Unknown said...

bayang aeya:
eheh seksi tak die tu..
EB:
hehe..farmville ke bro
ain zulaikha:
ahaha..cube pas tu try tunjuk hasel..
sicimot comel:
trima kaseh.ini sume takkan terjadi jikalau anda sume tiader..haha..
tun teja:
makaseyh2..

LittleGurl said...

wah...sexy sexy (tengok smbil tutup mata)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved