stetus fesbuk...

da lame aku tak mengadap fesbuk untuk satu tempoh yang panjang..
biase kalo aku ngadap pon lepas abes balas komen2 campor ngumpat2 dan mengate skit..
pas tu wat stetus baru untuk menandakan aku maseh bernyawe..
pas tu terus tutup fesbuk then bukak blog..
tapi sempat jugak dok tengok stetus orang laen..
tambah2 kalo stetus orang dok tengah bercinta..yang ni takyah cakap le..da memang hot topic pon..
camne plak stetus orang baru jer putus kapel..yang ni tak ramai yang jadikan topik..
kekadang terpikir kalo le menatang pon leh buwat fesbuk..agak2 ape ek stetus deorang..

Cicak : Tuan rumah baru beli raket elektrik, gua kenduri nyamuk BBQ mlm nih...
 selang 2 minit
'isteriku mati terkepit pintu'

Cicak: semalam tuan rumah lastik aku sempat mengelak beb..yeahaa.. 

Kucing Betina: "Anak i yang ke-5 baru tanya siapa bapaknya. I bingung nak jawab apa. I sendiri lupa bapaknya siapa."

Ayam : Kawan2...kalu esok guwe tak update...bererti guwe udah di goreng....I luv u all... jangan luper wat kenduri arwah untuk I yaa...
 
Nyamuk: Siot, sekali drug addict gua hantam daaaa. Gua positif HIV AIDS... uwaaaaaaa
 
Kucing duda: Baru je add awek sebelah umah... keturunan PARSI beb!!!
   
Anjing: Aku tension bila ada mat rempit berkumpul tepi rumah aku tiap malam. Nak tido pun x senang hanjeng punya org

Siput b@b!: Aku sakit hati bila bini aku bergerak. Lembab mcm kura2

Burung Kakak Tua: Penat betul nk ubah stigma masyarakat. Walaupun aku Burung Kakak Tua, tapi aku burung Jantan!!!

Sotong; Aku bengang bila tapak sulaiman ejek aku si lembut    

yang laen2 pepandai korang le tambah sendirik...
aku nak try tengok kekeratifan korang..



bukan sekadar omongan kosong

11 comments:

Hanim Mahali said...

kelakau... kreatif...

epadzz zainal said...

haha..kah3..seb baik
sep natang xdop fesbuk..
kalu dop aku nok add blako
sepyo..haha

kutu: gile nyesal doe lepak atas kepala die tuh..muka je cantik..rmbut hapak tengik demam gua seminggu...

Anisa Hang Tuah said...

hahah!
lawak ah..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

haha, lawakk lahh..
status menunjukkan dentiti dan lambang keperibadian jugak tauu~ the people can detect how u r melalui stat d fb:D

Afraa Maisa said...

kui3x.. klakar ok~ gelak sorg2 bace!

JIJI YU said...

hanim mahali::bile terbace mahali kat belakang tu aku dok tengah mengagak adakah ini anak pemaen bola kebangsaan...
epadz:: sebelom mu add aku ado doh mutual fren situ..lawok jugok stetus kutu mum..
anisa::mueheh..reka le satu
fifiey:: same le ngan care pnulisan kat blog..
afraa::sambil gelak2 tu jangan pandang belakang..

mia said...

hahahahaaa..ni kenapa ni en neslo?meroyan ke?hahahha..lawak gile laa

kembatolo™ said...

hahaha.. buleh kiro hok nie..

Faaein Himura said...

hahaha.. lawak seh..

gelak nanges2 aku ari ni..

JIJI YU said...

cikgu mia:: sesaje je ni menyelami hati dan persaan menatang2..
kemba::buleh kiro deyh
faein:jangan le sampai nanges

LiLohOnEy said...

hamster;

apehal la manusia ni tengok bola sambil mkn kuaci?

dah takde benda lain ke nk mkn?

dah la makan mknan aku, buang merata pulak tu.

hesh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved