sungguh nikmat...

i want to tell uols this very heavy rain evening about korek2 your nose without knowing ther is many so many people around you...i dont want to type in inglish language  long2 coz..i afraid uols cant understand what i trying to reach ur mind and what i mean..so i type malay2 okeh..
kalo korang rase tak paham dan loya2 nak muntah sebab tak paham ape yang aku cube sampaikan dalam bahase inggeris kat atas tu...korang pandai2 je la wat2 paham..nanti kang aku terase ati lak..okeh aku gurau..
korang pernah ker terkantoi wat benda2 yang korang rase memang malu le bile terkantoi..
contohnye bile korang dok tengah maen boling kat mane2..
tetibe jer korang rase cam ader benda yang bergerak gerak dalam lobang idong korang..
oleh kerana rase ak selesa yang amat..mate korang mule la melilau tengok kiri..kanan..atas..bawah..belakang..depan..
wokeh bile dah rase line clear..make korang memulekan aktiviti menggali lombong timah tu..dengan penuh bernafsu..
asalnye nak buang benda gerak2 tu jer..tapi bile dah terlanjor..make layan jer la kan..
tetibe kawan korang terperasan dan menyapa korang dengan penuh manje..
'hoit sampaikan separoh jari masok korek lombong'
hape yang korang rase mase tu...
dek keranan meamgn dah layann sangat mase tu
dari ibu jari sampai ke jari kelingking korang kerjakan.. syoknya.. tanpa sedar alam sekeliling memandangmu.



ni kalo die tau ni memang naye aku


kalo member tegur tu aku rase okeh jer lagi..waloupon muke dah naek merah da..rase dah macam masok antu jer..
tapi kalo sampai orang sempat snap gambor lagi.yang ni memang benor2 memalukan..
ni baru jer gambor kalo ader video dah sah2 lepas jer selesai sesi korek mengorek idong tu..msti ade2 jer tempat yang menjadi mangse korang menempek najis idong tu ek..

ha tengok tanpa segan silunye aku pon jadi mangse snap..terkantoii suda...



bukan sekadar omongan kosong

23 comments:

hiro said...

hahaa..ngeng.

Puteri Iqa Izyan said...

korek idong best. tp kalau kantoit uh malu la weh.hahaha

Anisa Hang Tuah said...

hahaa!
kepuasan tau kalau jolok idung nih
hehe

kembatolo™ said...

mesir jugok nikmat korek idung. haha

areteacar said...

hahaha.. abg sengal :p

Aifa Syahirah (; said...

ewwww, haha brape kilo bijih yg dah dilombong? hehe perkare normal, tapi harus secara private senanye. cool korekhidung! (;

amirah said...

weh aku tgh mkn kot msa bc post ni...adeiiii

E.d.Y said...

nikmat ooo korek hidung..haha

zuana's dear diary said...

aduiiih xley tgk la derrr gmbr tuh.. kembe boh! kata org kelate..

Ummu~Ishak said...

yeaksss

mie said...

penuh nikmat tu..
hehehee

Faaein Himura said...

hahaha.. adoi.. sakit pewot aku tahan gelak pagi ni..

tu lah.. lain kali jgn buat kat tmpt umum.. hahaha.. lawak btul..

mr.panda said...

sumbat jangan tak sumbat. haha.

misz sheyla said...

walaweh..heaven giler dorang korek2 idong

Afzainizam said...

Welcome..Happy..New..Year
╔══╦══╗╔╦╗  
╚═╗║╔╗║║║║ 
╔═╝║║║║║║║ 
║╔═╣║║║║║║    
║╚═╣╚╝║║║║    
╚══╩══╝╚╩╝
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Selamat Tahun Baru Dengan Azam Baru
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Selamat Maju Jaya... Di harapkan Tahun ini adalah terbaik dari sebelumnya...

Bulatkan tekad mencapai impian ... Bukan sekadar manis dimulut.. Bukan sekadar hangat-hangat tahi ayam

nikmat tak terhingga bila melombong bijih timah tu.....

HonEyBuNNy said...

hahhahahhah..lawak2...kantoi..ihihi...semua org korek idung..ihihih

Ummu~Ishak said...

ji, saya tag awak utk GA ni http://anakabuya.blogspot.com/2011/01/giveaway-edy-awak-busuk.html

ika said...

HAHAHA . selekeh la !

NOOR FATIN said...

peh. sedap tu..nikmat! heheheh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

haha..kan dah kantoi.naper x gi toilet?keh3.

scha_imal87 said...

euuuwwwwww....
visit :)

follow u

JIJI YU said...

hiro:: ngong hehe
puteri: muaah kalo kantoi tanggong le sndiri
anisa: meamng konferm puas kalo dapat habuan besor
kemba: haha mesir kalu tok tubik rmoh pon idong ado hasel doh
ika: sengal ko bagi kat aku
aifa: hehe..berape bijih tu tengok pade keadaan semase..
amirah:pehal dok bace entry sambil makan konferm makin berselera
bro edy:: siyes nikmat tak terkate
zuana: haha wano demo kembea..tok beso ko..
ummu::
ek leh cam tak bese
mie:: layan mie..
faein hmura: len kali takyah tahan gelak lepaskan terus
mr panda: haha sumbat hepnye plak..
musz sheyla: mmg btol2 nikmat ni
afzainizam: muahah hasel pon tak terhingga

honey bunny: terkantoi suda
ika::muehehe tak bese terkantoi ke.
LM::mueheh da tak sempat mnyempat nak ke toilet..
scha:tenkiyu

Farah said...

geli . geli . geli . Haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved