tidak idup dan tidak kuat isap..

tajok entry da macam teka teki jer kan..
cuber la korang jawab kalo rase IQ tu tahap gaban..
kalo takley jawab pon aku tak salahkan korang..
sebab tu bukan nye teka teki pon..
so takyah le dok buat muke berkerut kerut konon nak pikir jawapan...

korang perati leklok gambor ni..
hentah sape le yang tulis memo ni..
aku dok tersengeyh sesorang diri..
tengok die eja vakium=vacium
meh kite gelak dulu ramai2...

p/s::o yea yea oyea yea..dah bley tarok gambor...



bukan sekadar omongan kosong

14 comments:

amirah said...

tak kuat isap pa??blur

HonEyBuNNy said...

hahhaha..lawak la..xkuat isap..hehehhe

Enh Ear said...

ni orang mana yagn tulis ni? hahha.....

Ummu~Ishak said...

selama ni takleh buh gambar ke?

FarhaNezam said...

HAHA dah tak hidup macam mana nak isap? i mean itu vacium aah HAHA

ain fathihah said...

hahahaha. macam2 hal. apa yg dicakap, itu yg ditulis. jadi la ayat macam tu.

efa said...

bahahaha...org apa la agamaknya tu yea.ka terlebih cpt tulis huhu

MiSzy DiaN said...

alahai org penampang..
*dogok2..
hahahaha..

BilaGadisBercerita said...

hahaha.. kelakar.

awak,., jom join this contest

http://bilagadisbercerita.blogspot.com/2011/01/sporting-couple-contest.html

NS said...

adeei fail mengeje. =)

ika said...

ini bukan salah ibu mengandung . haha .

Faaein Himura said...

hahaha.. lawak2.. errr.. tak baik gelakkan orang tau. ishh..

alexa yussida said...

kehkehkeh klaka habess

hiro said...

cina kot tulis ne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved