camno aku nak buat...

 
seorang member aku..
dok tengah kuciwa..sedih tahap ibu penyu meninggalkan telornye..rase kosong ibarat chimpanzi yang  baru kematian bininye...bersalah ibarat sang tikus yang baru jer terjerat kerna ketamakannye..
namun die.boleh jer tersenyum riang..maen bola sekali dengan kitorang..
hakikatnye dalam hati beliau.hanya die dan pemilik YANG MAHA AGONG  sahaje yang mengetahuinye..
 
namun die berkate..
"aku serahkan segala galanya pada sang PENCIPTA..kerna die maha mengetahui segala baek dan buruk semua ciptaannya...aku hanya mampu berusaha..namun DIALAH yang berkuasa menentukannya..moga teman dan sahabatku senantiasa berada di sisiku selamanya..
aku berusaha menghargai mereka yang mencintaiku buat selamanye.."
beliau tetap terenyum dikala hati sedang berduka...

p/s
garang tak i
wohoho..entry jiwang+emo=menjadi ke tak weyy...




bukan sekadar omongan kosong

11 comments:

ieka darlink said...

tak jadi nak emo bila kau slah eja tersenyum jadi terenyum. huhu.

yad'z said...

ok... aku terpaksa lah emo.. nanti ko nagis guling2 lak lau aku tak sokong ko.. hahhaha...


kim salam kat kawan ko.. ckaap kat luar ni, ramai lagi yang menyintai beliau.. hahahha

Arm_mj said...

ak sokong yad'z

psan kt kwn ko ak kem slam..smbil ckp..org yg kuat adlh org yg tersenyum saat ati dy gndah gulana..

C I K . F Y Z A said...

cikgu ensem start berjiwang..
memang terbaekkk dr ladang..

aiman said...

lecturer suke blogging..tak sangka.ni remaja purba ke..hehehe:P

Cik Eliza said...

wuuuuuuuuu~

dalam bersedih ada kelako,

nak pilih,

tak tahu yang manaaa!

;p

KUREKURE COMEL said...

alolo...bagus la mcm tu....
hidup mesti diteruskan....heee

AZRUL AZMI said...

emonye.... hahaha...

Ummu~Ishak said...

tak langsung

kiera'sakura said...

kadang2 kite harus senyum tuk mengaburi mata2 insan yg kte syg.. wahhh pasal aku lak yg emo nie... hahaha

A.s.t.i.n.a said...

jgn biarkan emosi mengatasi rasional minda.. tak rasional kucing srupo tuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved