ciri-ciri seorang yang gian enternet...

r24edn9lflj2s2j32jkld8s228

adakah korang mempunyai ciri-ciri tersebut..kalo ader sile

bertaubat..ambik quran bace yasin pastu beristighfar la  banyak2...

ciri cirinye..

..Mas kawin yang korang mintak di hari pernikahan adalah seperangkat komputer dan modem. Tunai !

Loceng di rumah korang tercatat "Click Here to continue"


Pintu bilik mandi korang tercatat "This site contains Adult Material, please verify your age"

kalo cik posmen datang korang laju2 tanye ade email barukah??


korang menggunakan search engine untuk mencari nak kucing korang yang hilang


kalo kereta korang mencium bontot kereta laen..benda yang pertama anda cari adalah butang "UNDO".takpon control sambil2 tekan Z..

korang meninggalkan kaunter tiket yang kehabisan tiket dengan berkata "request time out !!!"

kalo dah ader tu..sile bagi alamat rumah sekali denga no ic kat ruangan komen kat bawah ni..

p/s

aku dah jumpe dah wallet aku..dalam dashboard moto aku..




bukan sekadar omongan kosong

23 comments:

Cik SCC said...

hahaha
sengal..
itu dah tahap kemaruk tuh..

hahaha..
bile aku nak ingt balik kesah2 lme,aku msti bukak history folder.hoho

p/s: alamat rumah 111 Blog SCC
i/c number : 200101-01-5502
hahaha

Anisa Hang Tuah said...

aikk
dah jmpe walletnyee
wahahahahahah

Eliza Sulaiman said...

ahahaha!

apakah semua ini !



p/s : tahniah...

Miss Yaty said...

hahaha..ni namanya kes naya ni...miss yaty belum tergolong lagi dalam kategori tu.,..mitak di jauhkan..macam dah angau jep..hihi~

starsyeea said...

hahaha...bengong tabley bla! mintak2 tak addicted smpi camni...:p

A.s.t.i.n.a said...

btoll tuu.. jiji mmg camtu..

Unknown said...

hahaha..ado jugok lagu ni!:D

niesz said...

hahaha..ni kemaruk tenet name nyer..ekeke..

sedey nye..jom bc cni :interview untuk cari penguli tepung rupanya..hampeh!!

Ummu~Ishak said...

bang ji, kapan mau menopup ni

Anonymous said...

intenet arini amat menduga. di saat macy ase nak bw setelah sekian hari :)

Unknown said...

hahahaha ade ke yg mcm tu??
agak sengal erk..huhuh

KUREKURE COMEL said...

aduhhh...sengal....hehehe

ctnurathirah said...

haha . tebaek..
naseb baek aku tak sampai tahap cmtu

Raden said...

aku lau keciwe dgn mane2 kaunter aku ckp
"time kaseh la sbb da buang mase aku"

oo..hai boipren ke dua!

ABSOLUTE said...

hahaha siot je
boleh pulak dh langgar nk tekan undo :D

AnakPakZohar said...

acehhh.. padahal ko buat selalu.. hahah...

* nampak sangat ko dah lanjut usia.. dompet pon lupe.. hehe

Lyeah said...

gambar tu sama dengan saya =.,='

hahaa. siyes takleh renggang dengan laptop.

lady-D said...

naseb aku xde ciri2 torsobut..

ehhh,aku nmpk macy la..macy!!!!!!!!kambek 2 me dear!

Muhammad said...

hahaha gian internet...
huuuu dah macam mamat dah tu..he3

Zeanne said...

1 ciri pon anne takda..hahaha
nak jugak jumpa orang yang macam ni..haha

chiLleD...!! said...

seb bek da stu cri jer..cri yang prtma jer..xtrmasuk dlm ktegori ni kan???hehe

yoi said...

pengaruh internet dlm kehidupan seharian. hahaha over!

None said...

haha...dasat penangan IT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved