ektibit hari jumaat lepas...





ektibiti lepas jumaat minggu lepas..
muke suci semacam je..itu ialah keberhaselan cahaya keberkatan hari jumaat..
tambah pulak tak tido mase tok khatib berkhutbah..memang betol2 ambik perhatian..
aku rase bes dok kat kelantan sebab kalo pergi mall dengan berpelikat pon..memang takder orang memandang kerek kat kite..takyah susah2 nak balik rumah bermekap bagai..pakai blusher ke hape ke..tukar bokser ke..lepas jumaat je terus leh pergi lepak2 kat mall..
tapi aku tak pernah pulak tengok awek2 pergi mall pakai kain batik jawa
awek jawa senirik pon tak pernah buat aku rase..
yer ke cam tu amira naddia???



bukan sekadar omongan kosong

18 comments:

kembatolo™ said...

aku paka kain g pasir puteh semo pakat duk kelih.. bakpo eh jie? hahahaha

Cik Muda Sae said...

layan arr.... rezak..!! haha~

A.s.t.i.n.a said...

Ji, muke mcm beriman cenggitu.. oklah sila buat selalu

Ummu~Ishak said...

my brother penah pakai kain pelikat naik bas ekspress dari KL - Ganu suatu masa dulu.

**sebagai adik i kagum dengan keberanian beliau, haha

ain said...

tetiap ari khamis aku gi keje pkai kain batik, bos xmarah pon...;)

d_LA said...

perghhhh suci giler la muke mu ni jiji..hehe..kb mall ko??meh date nge aku..pakai kain pelikat deh..

Nurul Afifah Addnan said...

gile sempoi..!

Hanis MY said...

eh mace kat tesco jah tuuuu

Afikah Aziz said...

klu cmtu lps ni xyah mekap bgi....g je ng kain pelikat tu ye ahaks... ;p

Anis Akhir said...

berjalan2 berkain pelikat..hehe

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

hahaa. tapi mak saya pernah buat. pergi Danga Bay yg konon2 femes kat Johor Bahru tu, pakai kain batik. selamba je. hahaa.

Azie Azra said...

ha??bia betul p mall pkai kain pelikat.huhuuu

Puteri Iqa Izyan said...

wah wah wah...

comelnye pakai kain pelikat kat mall..

nak ngurattttt....
auwwwww ;D

~naddy~ said...

ji, muka hepi gila masuk mall...ironinya slpas solat jumaat
*hehe! aku usik manja ja tu

Ina said...

selamba je ko pakai kain pelekat, jiji...tapi..masa aku gi Bangladesh dulu..depa kat sana lagi dasat..orang yg keja construction tu buat keja pun pakai kain pelekat je..he.he.

Miss Yaty said...

muke hepy beno pg mall...haha ;P

err memang pun..kalau kat tempat lain kmpm org tgk dgn jakun..huhu~~

lect miss yaty penah cite dia pegi klia pakai kain pelikat semua org terbeliak tgk lect tu...

padahal tu pakaian org islam tapi org lain tgk lect miss yaty macam dia org tak betul...

=,="

Amira Naddia said...

laa...penah je pegi kua kai kaen batik.
tp dgn kebaye la.
sgt style oke. malah abg2 sekeliling akn mnjeling geram

liyana said...

fuh..selambe giler..
thniah!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved