fesbuk



 
ni yang lepas AJL itu hari..kalo lepas ABPH ni pulak ape cerita yang kuar aku pon tak tau..

InsyaALLAH..fesbuk lepas ni akan menggunekan loghat2 yang ade kat malaysia..memandang kebanyakan dari penggunanya adalah rakyat malaysia...



bukan sekadar omongan kosong

16 comments:

Rtp Farra Arisha said...

oh really baru tahu. terima kasih karena kasi tahu...hehe..tp betul ke? *wondering

ieka darlink said...

tak boleh balh yang bawah tu. ahaha

Nurul Afifah said...

haha,,ada baca tak yg cerita puteri gunung ledang tu..lagi lawak.!

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

hahaa. lyeah ade banyak gambar2 yg camni. lawak gila.

Einaz Shah Rizal Thomas said...

drop to say hi ;)

efa said...

uish akan ada yg cmtu hoho makin mcm2 fb ni skrg huhu

Miss Ran said...

spe la rajin buat komen2 tu hehe

Applepinkcomeyy said...

haha. kau takde koje le tu..

A.s.t.i.n.a said...

kah kah kah.. klao arrr ramlah ram ngan aisyah tu.. mcm kite2 gok dorang ekkk..

Azie Azra said...

misha omar xle bla ~

niesz said...

hahahaha..klakar nye..dulu lain skrg lg la lain..

fb pkai loghat tu mcm?erk...xsusah ke nk fhm..ehe..

MIMIE AIZA said...

hah betul ke gamba ni ada??

MerLe said...

penah tgk dah dlu..

yad'z said...

agak2 jap agi mark gi kelas belajo cakap jawa.. hahaha

KUREKURE COMEL said...

xbrape nak wahi fb ni....hehehe...

philsof-Najwa said...

Adess..baca entry blog nescafe+milo teringatkan another blog yg best gak iaitu Realiti Konspirasi Zack Zuhairi.Best n tak kering gusi wei!Kelakor!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved