kojam betul omak budak ni




aku dok terbayang camno le kalo maknye melepaskan gas kimia asli dari dalaman usu maknye..
mau koma budak tu berbulan bulan..





bukan sekadar omongan kosong

13 comments:

Anisa Hang Tuah said...

ehee.lemas anak die
:D

Ummu~Ishak said...

nok wat lago mano, itu adalah saiz omaknyo dan hanya kenderaan tu dia mampu milik

khairul hisyam said...

haha betol2

niesz said...

hahaha..klakar la..terseksa jiwa dan raga ank die tu..

Applepinkcomeyy said...

gambo ni kat area rumah kau ke ? haha..

ain said...

bukan stakat koma, budak tu kne penyakit sindrom hidong belobang;)

Hanis MY said...

owhhh tidakkkk, pengsan! haha...

efa said...

tidak terseksa anak itu,tak leh nk nafas da..

Syakir Rahman said...

cube byangkn kalo mak die terkentut..hahaha...mati tros aku rse bdak tuh...

unieMARKS :) said...

weyy ! kesian kat budak nih . huhuuu

tulus sweet said...

haha! nak execise pun janganlah bawak anak

A.s.t.i.n.a said...

dah mak sendiri... dulu kuar depan.. duk belakang jap pun dier sonok tau.. korang maner tau dier rase sonok mak ajak jalan.. saya taulah.. saya kanak2 riang..

putri noor syamimi said...

lol!
osah kojam!
tapi best!
gebu~ wakakakakka! XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved