merajuk

lelaki merajuk

“nape b salu je letak tel cepat2 kalo bi dok kat luar dari rumah??u dah ade pompuan laen ek??

“takder la..kan bi dah gitau..enphone bi ni kureng sikit pendengarannye..bukan bi yang kureng pendengaran..

“yer la tu..salu jer alasan cam tu”

“dah kalo lalim dah salu jer dk pikir bukan2..takper la macam tu..salu je dok pikir cam tu..susah la camni”

“lor bi lalim tanye jer kan”

“dah la..asyik2 benda same jer..done”(letak telepon sambil senyum kerek)

okeh cerite di atas rekaan jer..aku pon rase cam geli geli je tali perut aku nak taip lalim2..bi2..tak biase lagi kot..geli la konon..skrip kat atas nampak sang terune macam dah merajuk dengan si dara..

okeh nak tanye korang..ape korang rase kalo orang laki ni kuat merajuk takpon merajukje tapi tak kuat mane pon??menyampah..geli anak tekak..rase cam nak cubit gegendang telinger die..nak menyumpah..

dah kalo pompuan majuk tu perkare biaser la kot..memang kaum lelaki ni dah expert dah kot nak pujuk..tapi kalo laki yang majuk camne pulak si pompuan ni nak pujuk???




bukan sekadar omongan kosong

33 comments:

A.s.t.i.n.a said...

adeeeeeee lekai cenggitu.. ramai aaahh Ji

E.d.Y said...

aku suka merajuk..haha

Anisa Hang Tuah said...

rase cam nak pijak pijakk je kalau laki merajuk cciitttt

amirah said...

biarkan jer.haha.kejam.

ika said...

aku tak reti pujuk laki.

aNnE said...

laki merajuk?saje je nk test tu..haha

ea tulisan tu buat mata anne berpinar2..hehe

bun said...

ek, no komen :D

tulus sweet said...

wat bodoh jelah......huhu

Ummu~Ishak said...

u, i takdo fb la

email i >> ummuishak@gmail.com

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

abang2 fifiey cool, tak pandai merajuk;) ayahanda? haihh, ok jah, dok pandai jugak merajuk. kalau kawan2 lekaki merajuk? tak kot, belom pernah lagi, kalau pernah pun mungkin dgn makwe diorg. oh kalau kekasih? maaf, belom ada. tapi kalaulah lelaki merajuk, tak baguslah kan. macamna nak pimpin keluarga asyik duk merajuk je, haha. last2 majuk2 masuk longkang.


p/s: ambo pun geli geleman baco ayt di atas;) haha.

NurLailatul said...

oi, lelaki memang kuat merajuk pon!Tapi, bila cakap baik2 diorg misti ok balik!

Cik Akma said...

xyah pujuk. haha;p

Miss Ran said...

adeh dialog wt diri ini terasa..tapi laki bkn kuat majuk
laki cpt bngang je..hehe pujuk? buat bdo je..t baik haha

JIJI YU said...

astina
haha camne nak pujuk

edy
nanti deorang yang komen ni tolong pujuk ko ek..

anisa
kejam nye ko nis..ahha

amirah..
geng anisa ke ni..

ika
muahah..ye ke ko ni..

anne
mmg pon ngade je..sesaje nak tgk camne reaksi pompuan..
tuisan ni eksperimen je..

bun
muahah no komen pon ade komen gak..hehe

tulus
haha kalo laki tu tak hensem ok la..kalo laki korea mau terhegehegeh..

fifiey
ni tak penah jumpe laki majok r ni..ehhe

nurlailatul
haha tu la care nye..

cik akma
geng anisa..eheh

JIJI YU said...

miss ran
haha kalo nye tak baek balik..haha..dialog tu mengena ek..eheheh

NOOR FATIN said...

haha sabar je la dgn org yg suka majok ni. haha kalau aku syg aku pujukk

Siti Fatimah Fuzz said...

ntah nya...susah betul nak pujuk laki yang mrajuk ni....so, perempuan kena gi tusyen utk memujuk lelaki...haish....(wahai lelaki, jangan la merajuk ngan perempuan..sebab fitrah perempuan adalah utk dipujuk bukan untuk memujuk...)...buat tanggapan sendiri...haha

sArAh said...

mesti kelakar kalau org lelaki merajuk ek.. x seswai.. hehe..

.izzatul.hazwani. said...

yela.ade tahu laki cm tu.cm kite lak laki kan.ahah
bile kite majop bukan na pujuk cis!

eheheh

echah mashuri said...

kalau xpnh majuk pastuh tibe2 merajuk.perghh...suka gok.bleh tgk ore tua buag tebiat.ehehe

Amira Naddia said...

incik goku aku agak kuat majok gak laa weh..
ke aku yg xreti nk berjiwang2 sbb aku brader2?? haha

aku xkesah la labu..asalkan ko nsem! haha

alexa yussida said...

saja nak mnja2 la tu..sng je..masak best2 kasi die makan..terus lpe yg die tgh merajuk tp kalo lelaki yg tak kuat makan tataw la ape caranye..hoho

Nurul Afifah Addnan said...

pujuk jela...hihi..dye pon nak manja gk.. :)

kiera'sakura said...

klu org laki nie majok pk positif jer,,, sje gatal nk manja la tue.. hehe

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

kalau lyeah la kan, dia merajuk, bior je. hahaa. kejam kan?
kalau budak2 je lyeah pujuk. orang dah tua ni lantak pi laa nak merajuk ke ape ke :P

CGG said...

sabo k..
jgn amek ati atau terasa:)

aDieyZa said...

kalau husband aku majuk, aku biarkan dulu.. sbb aku tau org lelaki ni lagi dipujuk nnti jadi lagi ego..

org lelaki mana leh majuk lama2 mcm org perempuan..kalau dh kahwin lg xleh majuk lama2 sbb takut tido peluk bantal jer.. huhuhuhu..

Hanis MY said...

lelaki memey tok sesuai nok ngaju sebab lelaki kan tough n susah nk jerit, skali skalo bulih la nok ngaju hehe...

zahidah dihaz said...

tak suka lelaki yang kuat merajuk...kalau kejap2 ok lagi kot...


New entry: Hari pertama

d_LA said...

kalo majuk aku x reti nak pujuk..haha..serius..jiji, bakpo tulisan makin kecik ni..mendera mata aku la cani..huhu

cik Ladies said...

kalau laki kuat merajuk , nak kiter je yang ambik berat pasal dy .. CL malas nak amik tau pasal dy da . cukup la kalau asyik nak merajuk je .. kan3 .. tapi kalau laki yang jenis jarang merajuk tu, tak pe la .. oke gak nk pjuk .. wahaha .. emo giler CL niey .. :p

yad'z said...

lau ko majuk aku baling jek dengan kapak... hahahaha..

TiKa LEh said...

laki merajuk biarkn je..kurg kasih syg..hoho

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved