pesanan orang-orang klasik

Kalau kamu marah, keluarkanlah amarahmu sepuas-puasnya
agar tidak menyakitkan mindamu....

Kalau kamu sedih, keluarkanlah air matamu jika itu dapat
melegakan kesedihanmu....

Kalau kamu benci, keluarkanlah kebencianmu agar tiada
lagi rasa kebencian itu....

Kalau kamu gembira, keluarkanlah kegembiraanmu dan ketawalah
sepuas-puas hatimu....

TAPI INGAT AWAS..BERJAGA JAGA..BERJATI HATI..........................!!!!!!!!!!

Kalau kamu malu....JANGAN SEKALI-KALI MENGELUARKAN KEMALUANMU...!!
KELAK BINASA DIRI!!! 

kite selaku generasi baru ni..haruslah berpegang pade pesanan generasi- generasi lama..
berpegang pade yang elok2 jer la...



bukan sekadar omongan kosong

12 comments:

A.s.t.i.n.a said...

Saya memang malu... huahuahua apelah Ji

kechixx said...

kelakaw gile...saya pun pemalu..haha..

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

cikgu jiji.. fifiey tak pemalu...;) tapi berjaga2 dengan malu..eehemm, pakah ayt ini boleh diterma pakai? lol;D

CGG said...

HEHEHEHE:)

macam2 jiji nie..
tang last tu yg lawak

aDieyZa said...

biar malu2, biar segan2.. kerna malu itu, perisai org beriman..

cikgu jiji pemalu gak ker? hihihi

Anisa Hang Tuah said...

jatuh kemaluann
hahahahhahaa

Azie Azra said...

skank tengah belajar ilmu penyt jiwa,lelaki yg berani menunjukkan kemaluannya pada umum dipanggil 'ekshibisionisme'.moga sln ni msuk lam exam aku :)

yad'z said...

klasik gile kau meon... hehe

echah mashuri said...

ahahaha...jangan nak kuar pelik2 no;p

Amira Naddia said...

owh..saya sntiasa mnjaga kemaluan saya.

oo..rini mata terpandang facebook badge kamu. nama mu seperti son goku saya. patutla org pnggil kamu jiji.

hai boipren ke dua! haha

~naddy~ said...

hehe! klu dah tunjuk kesemuanya..no more secret, no fun at all. :)

Miss Yaty said...

nice sharing..

memang kes naya kalau malu sampai mengeluarkan kemaluan...haha..

memang kalau sedih miss yaty keluarkan air mata tapi kalau marah tak lepas kan puas2...kes naya gak kalau memarah tak memasal..huhu~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved