hyperbola kekacang dah ko ni..

 
 
"wohoho dah engko ni..pepagi lagi dah melantak benda ni..dah macam kaum bebarat dah plak"
"hapenye pulak..dah tu kalo dah pepagi dok melantak nasi..tengah hari pon nasik..petang nasik..malam pon nasik..maunye memboyot perot dan buah dada aku"

"tapi aku rase semalam aku tengok dah habes satu bungkus besor dah kot..yang ni yang mane pulak???"
"aku pergi beli kat rantau panjang petang semalam..4KG kot.."wohoho sehari 2 KG ko melantak benda ni???"
"aku tak tahan sangat dah..aku dah rase cam ketagihan"
"engko ni dah tahap hyperbola kekacang dah kot..nanti muke ko jadi cam muke sinchan baghu engko nyesal tak sudah"
"ala biar arr..ko tu dengki..perut ko memboyot..huuuu"
 
aku dah ketagih makan benda ni..

benda ni kalo kat rantau panjang..yang bakar je aku beli sebab kalo yang goreng memang kompom2 gune minyak..yang bakor sekilo 36 hengget je...





bukan sekadar omongan kosong

30 comments:

bun said...

bagilah sikit

kedekuttttttttttttttttttttttt

Miss Ran said...

meleleh air liur..bak skit...poskn kat melaka k

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kacang gajus !!!!
N A K !!
*tetibe sawan tengok gambar kacang fav tu*

untung laa boleh beli berkilo2 ='(

Hafriz Mohamad said...

wah... nak jugak!!!!!!!!!!

bnda sdap... sbb tu la mudah ketagih.. hihi

sicomot-comel said...

pergh..aku suke gila kacang tuh !!!!

Hansyitake~ said...

pergh..patotla pon.. kalo mkn yg nie, aku pon takleh benti...kwa3..

KUREKURE COMEL said...

wohoooo...mkn ni lg cept naek badan wooo....ayoookkkk...hihihi

❤Myra Si Gula-Gula Hati ❤ said...

ni bukan kacang gajus ke ?





















































seeeeedaaaaaaaaaaaaaaaaaaaappp.....:p

aLya said...

waaa...bestnya..
pos la cini sket.. :)

akuwanblur90 said...

nyam nyam... baleh poskan ker??

marshmallow said...

nak jugak ler! yummmyyyy~

*haiyoo macam mana saya mau slim camni? =.='

Si DauN CeRi said...

alamak.. kcg ni ke.. siryes mmg sedap!

ika said...

eh , kacang ni sape yang x terliur . sedap woh ! slrppp ! ralik bile makan . kannn ??!

Cik Eliza said...

peh ! memang sodap!

kalau dah makan sekali tak boleh berhenti, hikhikhik!

Applepinkcomeyy said...

gua tak lyn la bende2 camni, gua lyn cikencop je, huahua..

Anis Akhir said...

nak makan jugak....mana karipap? hehe

nur aisya humaira said...

amboi makan ke telan tu??hak2

Edy Zaidi said...

makan sambil tgk tv sedap ni

Zue Cancer said...

hohohoho...seb bek aku makan kacang tak tumbuh jerawat

ump....nape aku menng?jawapan aku betui eh?hohooh

Magrib said...

ko buat aku lapar la beb

padlie said...

nak sikit..
lusa nak balik Kelate ni..
Tolong beli yer ;p

Entry terbaru padlie: Matahari 3 Mac 2011

b a m b a m ' s said...

iskkkk..CB suka mkn ikan bilis goreng tomyam! kat padang besar adoo..sodap umangaihhhh~!!

Amira Naddia said...

aku nk tukar nie dgn nasik laa..

ok tak lau aku mkn nie dgn lauk ayam?

Afikah Aziz said...

suke mkn bnde ni....sedappppp,klu blk kg,ika selalu suh ummi belikan hihi..kdg2 bwk dtg putrajaya,kwn2 pun suke mkn ;)

Zue Cancer said...

aku da bals pantun ko. pi la blog aku tgok aku bls ape huhuuh

annenyss said...

eh kacang tu sedap..bak maih la sikit..haha

puteri ain said...

banyak betul makan kacang ! sampai 2 kg sehari..powerr..haha

Miss Yaty said...

terliur lah plak...

deeya said...

waaaah ! comeynyer engko kalau cam sin chan .. HAHA !

p/s : makan nasi nan ayam goreng lagi sedap :)

A.s.t.i.n.a said...

eee Ji! tak elok tu tau.. byk kolesterol.. bak sini separuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved