ko ingat senang ke

yabeda bedu budu budi bidi...aku dah jumpe baek punye port kat sekolah aku.. nak hapdet blog..nak berinternet tanpa gangguan rakan2 sekerja... salunye  bilik pengetua le yang menjadi mangsa kerakusan aku..sekang ni aku boleh lepak kat stor perkakas2 kelengkapan asrama...tu pon lepas aku ngan senior sekolah aku dulu merangkap rakan sekerja aku sekarang ni merenovatekan bilik dengan bantuan hamaba2 abdi yang memang sempoi..ijat n da geng...memang free of charge..deorang mintak markah bonus untuk ujian minggu depan je..

dah siap mendera fizikal bebudak tu..tetibe sampai pulak van geng2 misi dan doktor cek gigi...
aku tengok muke ijat dah resah gelisah semacam je..maklom le gigi die cukup uzur..suke sangat melantak cloud9 sebelum membute...kate member aku..ni la first time doktor lelaki datang sekolah ni..sebelom ni sumer doktor awek2 je...aku pon laju2 pergi layan geng doktor ngan misi2 yang berwajah kejambuan dan keayuan...

"doc2..aku dengar kan..member aku cakap geng2 dentist ni memang susah kot kalo nak belajar..sebab kalo orang nak tarok pelastik kat muke pon memang keje deorang le jugak..nak tukar muke aku jadi muke david bekham pon keje dentist jgk..ye ke susah ek dentist ni??"

"yer la ape yang ko dengar tu..tapi kebanyakan orang sekang ni ingat doktor gigi ni yang paling cikai...tapi bagi aku le..ade lagi yang lagi susah dari kitorang"

muke terjongong
"hapenye doc..doktor bahagian mane yang lagi susah tu??"

"doktor menatang..sebab geng2 menatang ni mane nak bagitau deorang sakit tang mane..kalo doktor tu dok berbual bicare dengan haiwan tu maunye orang awam kate gile plak"

"doc ni merapu ke benaran ni???"





bukan sekadar omongan kosong

16 comments:

Cik Eliza said...

hahaha,

telan cloud9 pon leh rongak ke? hahaha


doc tu gilo agok nyoo!

Applepinkcomeyy said...

aku baru nak jadi doc menatang wey, muahahah

KatekateKite said...

betol gak ek, menatang mana tau nak cakap die sakit tang mana. tp kan owner die yg bgtau slalunyer! =D
-----------------------------------

Terbaru ! Nak Cari Teman Tidur Wanita Dan Cara Membuat Cream Puff?
Terhegeh hegeh Lah Korang Nih Kan?!

Hansyitake~ said...

doc tu merapu la... tensen ngan keje dia as dentist laa kot.. lagipon, kalo bgtaw budak cam ijat, sure dia pcaya... haha.. ^^

Miss Ran said...

baik punye..doc sengal..skali cgu pun kene

starsyeea said...

betul la tu...ngahaha! :p

Hanis MY said...

haha naka la ji, demo ni kalu jupo depey2 kawe tokleh imejin guano, naka supo daley ni ko senyap timpass

Azie Azra said...

haha.doktor mana pun seme susah ler.eh nape ade certain org bole fhm bahasa hewan ek.kat fb berlambak.agi2 bile time marah

MerLe said...

suke giler mkn cloud9 ms tecik2 dlu..tp nsib bek gigi still sihat walfiat..skg ni nmpk pn dh xde perasaan dh..

Afikah Aziz said...

doktor sengal tol hihi...

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

betul laa ape doc tu cakap. hahaa. binatang mana tau nak cakap tang mana dia sakit. lain laa kalau dr. dolittle tu. paham bebenor bahasa binatang.

JP Nurul said...

hahaha..


cikgu xtakut ke nga dentist???

KUREKURE COMEL said...

hahaha...senak perut...

mcm mina hantar dua ekor tu...doc tu asyik kerut2 dahi je..
tak bersuara pun...kihkihkih...





abis lah mlm ni ijat mimpi gg..hehehe

Siti Fatimah Fuzz said...

hahah...makan cloud 9 gigi rosak...sama macam cik siti masa dulu2..sekarang, da jadi gigi rabbit...ahha...
dentist blajar 32 batang gigi n dari bahagian bahu sampai ke atas....tapi doc haiwan yang paling susah...hahha..betul la tuu apa yang dia cakap...

deeya said...

sedap nyeeer cloud9 ..!

sissyira said...

salam

ngerinya pengalaman cabut gigi...

tp suka layan cloud9..besh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved