ijat dan kentut

mase gua dok mengajar berbekalkan semangat seorang guru beribawa harapan bangsa dan negara dengan tetibenye..

seman: cikgu2...sape pulak yang kentut ni..bau takleyh blah ni cikgu???

din tocang: ha'ah cikgu..hadoi bau dasat ni..mau berguguran bulu idong kitorang ni..dah le perut kitorang tak berisi lagi ni cikgu..ni plak dok isi dengan anngin dari lubang najis..

cikgu:ha'ah..tetibe menusuk kalbu jugak bau kentut ni..murid2 ku yang daku sayangi..sape yang kentut ni sile ngaku..

ijat: cikgu2..pasal kentut pon nak layan..meh nak explain sikit pasal kentut..Kentut adalah kegiatan dimana mahkluk hidup mengeluarkan gas buangan dari lubang yang berada di bawah belakang (anus), seperti sebuah ekzos kenderaan.
 
Namun gas buangan ini tidak terlalu jelas kelihatan, kecuali ketika berada dalam air.Gelembung-gelembung udara akan tampak di belakang orang yang sedang kentut.
 
kentut same jugak seperti bau mulut.tercemar baunye akibat kesan daripada pemakanan..namun bau mulut boleh di cegah dengan sentiase berus gigi dengan penjadualan yang teratur..akan tetapi untuk kentut...jangan sesekali menggunakan berus untuk memberus dum dum anda sekaliyan..

Kegiatan ini sangatlah merugikan karena mencemari lingkungan sekitar dengan polusi udara atau bunyi nye..namun cara untuk menceghanye belum ditemui hingga ke saat ini...

ketahuialah wahai rakan2 sekaliyan..kentut yang berbau membuktikan bahawa anda adalah manusia normal..jadi jangan malu2 untuk mengakuinye..

cikgu: okeh2..saya yang kentut..



bukan sekadar omongan kosong

28 comments:

KUREKURE COMEL said...

perhhhh...menyengat..hahaha...
sengal woo...

guna berus tu..hihihi...






p/s:weh letak la top komen..sure mantop..

PutRi_nAdiA said...

muahahahahhahaha cikgu yg jujur

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

hahaa. ingatkan ijat yang kentut. jgn pulak lepas ni pegi balik rumah pastu berus dum dum (bak kata ijat) nak elak kentut busuk =.='

Farhan Zulhusmi said...

hahaha....kantoi malu disitu...hehehe...
jiji yu...
singgah erk..
support blogger !!!

Afikah Aziz said...

lorrrr cikgu diorg rupenye yg kentut....hak3x ;p

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

cikgu ni pun...agak2 la nak kentut pun.gi la kluar kelas jap..adehh

Miss Ran said...

erk bijak betol

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

kentut bagus tandanya sihat, tapi adakah perlu mintak izin dulu sbelum kentut ataupun, kentut slow2 pastu tundukkan muka supaya org tak perasan. klu kentut tak berbau ok lg, klu yg bau mcmna? haha.. lama dh tak dgr kisah ijat, terubat rindu... ijat sihat?

PutRi_nAdiA said...

euuuuwww...haha

d_tieah said...

Lawaklah.. Bijak si Ijat ni.. Kahkahkah.. Cikgu kantoi~

Entry Terbaru : Perkara Yang Tak Perlu Ada Dalam AF9

Anisa Hang Tuah said...

hidup manusia lengkap dgn adanya kentut

Ainul Hayat said...

HAKHAKHAK...apelah lawak di petang hari ni. Dah gelak takleh totop molot da ni

C I K . F Y Z A said...

TAHNIAH CIKGU IALAH MANUSIA YG NORMAL.. HOHO

Ieda Al-Habsyi said...

cikguuu busukkkkkkkkk! hahahahahahah!

fyna said...

addoooiii...
last2 ngaku gak...
hehehe...

amni asyikin said...

hoho..kentut bebunyi memang puas +lega tahap gaban ..

Qaseh dalia adelia said...

haha cikgu kentut ..ampeh ~

aliarosli said...

hahhahhaha,memang mendalam lah
memang boleh buat orang ngaku

hahhahahah,cikgu die kentut taknak ngaku

d_LA said...

oke..oke..aku pun ngaku gak

**::CIKNUURUL::** said...

dum dum??,.cm comel je,.adehh,xssuai ijat yg kntot,.mstila ckgunye aka ustz jiji,.hehe,.

bedpet said...

peh! cikgu kentot bau petai! hahahaha

Cikgu CTE said...

jiji nie cikgu ke???

farah wahedda said...

HAHAHHA dah agak dah cikgu tu yg kentut...

Epal Hirata said...

jiji..ko ni cite sal kentut..
td dlm kelas aku br je ade org kentut gile kuat bunyiknye..seb bek xde bau..
skali ringtone clasmate aku da...mmg cm hape jek..

aLieF si Muncung ManiS said...

hahahha...padan muka ko jiji...tahu pun ngaku..haha

fasya said...

haha..rupenye ckg yg kentot..berie je..huhu

Revablogspotlive said...

haha..lucunya dan baguih betol ijjat.. ihi3..

jom tengok entry sal rahsia kentut..

http://revalova.blogspot.com/2011/03/rahsia-kentutuukeh3.html

kechixx said...

hahahahaha.cikgu yang kentut..tak senonot betul laaah;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved