kekeliruanku

 
 
 
along:angah2..achik2...ape kate korang tolong gotong royong watkan air neslo ais...rase cam mendidih kepanasan pulak perut along ni...ini bukan paksaan..tapi along nak tengok keikhlasan korang je..kalo tak nak buat takpe la..

..oit nset lu ade mesej panas2 lagi..
ringtone mesej nset aku adalah berdasarkan rakaman suare yang dibuat aku senirik..

"along.. angah ngan achik nak tau ni..antare kiter due orang ni..mane lagi sedap wat air neslo??jawab dengan kadar segera kalo dah melahap sangat nak neslo malam ni...

tetibe terbayang kak senah..aku keliru dah weyyy




bukan sekadar omongan kosong

9 comments:

lea said...

hahaha...
xleh neslo la malam ni nampaknya :P

Cik Eliza said...

tak paham,

boleh terang kan ?

hahaha

echah mashuri said...

ahhaha...ak rase ko patut bodek dua2 ckp je sdp je mana2 yg buat.angah ke acik ke.sebab korang adik beradik.huuhu.kalau ckp sorang kang ade yg sentap.pehtu kalau nak mnum air trpksa brgntung pd sorang je.har har har.


eh.kak senan tak tau ko tipu sunat;p

echah mashuri said...

*senahhhhh

Ummu~Ishak said...

ko memang dah kena minyak dagu kak senah

KUREKURE COMEL said...

sengal....hahaha....echah buat neslo sedap...vote echah cepat....kihkihkih

vampire's lovex said...

hahahahhhaha......nak tumpang gelak je...

MerLe said...

hebatlah adik2 pn..sm hebat ngn abg dia gk..pandai cri alasan xmau buat..hehe

deeya said...

kak senah terbaek bro ! huhu ~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved