pedih pedih dan pedih

si ijat jumpe aku lepas aku makan laksa johor dengan semangkok sambal putih..
si ijat cakap.."cikgu..minggu saye takkan layan cikgu dalam minggu ini berikutan ujian pengesanan yang dijalankan..saye nak merajinkan diri melakukan ujikaji cikgu..demi mencapai harapan ibu ayah dan jugak atok nenek saye."
"ijat aku dok tengah kepedasan ni.boleyh tak awak bermadah bicare dengan saya lepas2 ni ke..satu lagi bukan ujikaji la ijat oit..ulangkaji..paham ke tak..ulangkaji.."

tak sempat duoplohlime minit..tetibe perut dah mule meragam..aku dah mule bimbang..
sebab dulu pon aku dah ader pengalaman makan bubur nasi dengan kepedasan tahap semaksima mungkin..memang pedih tol nak membuang sisa2 dari lubang belakang..

aku dah berpeluh peluh dah tadi..nak tahan ke nak melepas..kan tahan kang maunye kena penyakit macam2 kang..nak melepas memang pedih gaban la wa cakap lu...
alang2 dah terkentut..aku pon laju2 ke jamban..

p/s
memang pedih yang benar benar pedih..nak mencebok pon pikir due tige kali..





bukan sekadar omongan kosong

28 comments:

skandaLdariLangit said...

lubang belakang. cakap punggung okay dah =="

HATYCIKNUURUL said...

hehehhe,..sepedih-pedih hati,pedih lg jiji nyer sakit kt blakang ek,.opss,xtergamok nk ckp,kah3,..

eh,ajo ket cmne pop-up tu,.adess,dh la xreti bab2 gni,.haha

Encik Psychopath said...

calit tisu jela.

Anisa Hang Tuah said...

hiks.kasi teran lagi bagi pedih lagi dan lagi

Naddia said...

tahniah la..aku bace entry ko td sambil mkn nasik taw tak? mekaseh la wat aku camni

A.s.t.i.n.a said...

ewww Jat loklak...


dah2 blogging.. kan student nak test..?

C I K . F Y Z A said...

haha..cikgu ni pun...isk3

HATYCIKNUURUL said...

jiji ~ ok2,done!,..ngeh3,..aku tau sebenonyer tp buat2 xtau je,.haha,.tq,.

Cik Eliza said...

hahahahhahahahhahahahahhaha!

apaakahhh!

sedap lah pedas2 baru nikmat ,

haha

kesian cikgu ~

hahahaahahhahaha!

HATYCIKNUURUL said...

jiji,yelaaa,.bukan slalu aku buat dajal,.arini je aku jahat,.sok2 baiik gilos sopan ayu layu ko xtau,..haha,..

shahjiehan said...

xkan kene tu kot...

shahjiehan said...

hahhaha... buat nye cam cite hantu maklimah.... hahahha.... tetibe je ade benda kat bahu!!! wahahhahaha

putri noor syamimi said...

hehehehe.
kan dah cakap memang cherryberry. kih3.

bun said...

KAH KAH KAH KAH
dari start sampai habis aku gelak
sampai ayah aku pelik

hahahhahhhah,buat jahat ngan aku lagi
balasan tuh (takde kaitan!)


hahhaha,nway,semoge dapat pengajaran and cepat bek

MerLe said...

ish3~ ksian ckgy..hOho~

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

sian..

Gimi said...

Minum jus garam la pasni..

puteri ain said...

hahaha...adoii nak tergelak pun ada,kesian pun ada..:)

ika said...

hahaha . siot !!!!

piNky LuCiA said...

hahaha. kalau dah tahu perut tak tahan pedas, silalah jangan makan pedas. kakaka

ɳυɾҽȥȥαƚყ ʝαʅαʅυԃιɳ said...

hahaha. sekali sekala ter-pedih bontot ape salahnye :P

Edy Zaidi said...

haha..nasib xbaca time makan...kalau tak termuntah balik

Jannah Miho said...

sabo je la..hahahaha

lini hasnan said...

o, kamu cikgu ke?

Hansyirah Takezur said...

len kali kena istinjak ey lepas melabur...haha^^

KUREKURE COMEL said...

hahaha...sengal!!...pijar abis la tu...perhhh.....kihkihkih

kiera'sakura said...

jgn smpi ko kene gi ngadap akak misi dh la ji.. hahaha

gadis kepastian said...

ahakzz dahsyat eh entry ko y nie...hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved