saksi

 
 
 
 
woit...orang call ni...
woit..orang call ni...
woit2...ko tak dengar ke...
(ringtone henset aku hasil dari rakaman suara aku senirik..)
si die:salam sejahetera..hello sape di sane..saye di sini
adik jiji:sejahtera balik kat ko..ha'ah le dah kompom ko di sane..takkan aku pulak dok kat sane..sape ni ek...tak naek pon name ko kat henpon aku???

si die:aku ni weyy...hamboi dah tak kenal aku ek..mentang2 le aku dah pemes..
adik jiji:ha'ah ek..aku baru cam suare sumbang ko..amecam..pe cerite sekang..

si die:aku nak cite kat ko..hari ni aku akad nikah..jadi aku nak mewajibkan ko datang ke rumah aku dengan kadar segera..pakai baju yang senonoh sikit..sebab aku nak engko jadi saksi aku nikah oit..
adik jiji:ko jangan wat gile..ko baru je telepon aku hari ni..tetibe nak suh aku jadi saksi bagai..aku tak baligh lagi ni...

si die:takyah cakap banyak..pergi beli baju melayu sepasang kat kamdar..resit bagi kat aku..claim2...

tut..tut..tut..tut..
talian dah terputus..
aku kena prank ke hape ni..
tapi memang aku tau die kawen ini hari...




bukan sekadar omongan kosong

33 comments:

Miss Ran said...

gile tetibe jd sksi..slmat bkn pgapit

putri noor syamimi said...

hakhak. tahtah dia serius!
ayokk tatayok~!! :P

Ummu~Ishak said...

esok sila dtg jadi saksi aku kawen

iwan_dextrous said...

iye je tu.hihih

::p0t pEt iLa:: said...

haha..mcm2

akuwanblur90 said...

nasib,,, takot2 tertiba org suruh dtg nk angkat nikah.. huhu

KUREKURE COMEL said...

saksi terkejut ke ni....hihihi...
murah rezeki....

echah mashuri said...

saksi pling seksi.huhuh.pkai elok2 naa:p

Arm_mj said...

bidan terjun= saksi terjun..? haha

HATYCIKNUURUL said...

die siyes la tu ji,.g r cepat,.untung2,ko kwin skli ke,.

Khairul Atikah @ Cik Yuki said...

pki bj y senonoh skit ye ! hihi nnt claim..

skandaLdariLangit said...

kenapa adik jiji????

Anisa Hang Tuah said...

jiji kawen la cepat2
:D

erleena said...

haha terbaik lahhhhh~~

piNky LuCiA said...

ade plak macam tu. hahaa. macam2.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

jd saksi x akhirnya?

tomato said...

hohohoh,,, nak ikot... jadik pengapit.. :P

yad'z said...

awatnyee... saksi die lari ke.. ahhaha

Qaseh dalia adelia said...

jgn ko g nikah sudah haha

intan.maisarah said...

kenapa dengan adik anda??

acik nadz said...

hihihihi bole plak macam tue kan.....

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

hahaa. dah tu datang ke tak?

niesz said...

hehehe..mane tau kot2 terlafaz sekali..haha..

azi nur said...

mak aii kuar segale peluh jantan ngalah pengantin..haha

diana said...

bukan baju je kena senonoh..
perangai pun..
kang pi sana kamu pulak yang terlafaz sekali..
hahahah

akU GaDis said...

jadi saksi or jadi penganti laki ni? ngeeee

Nica said...

haha.. silap2 jiji yang tawen :)

aLya maNip said...

saksi??? tape2..g beli baju baru pastu claim la..haha

Cik Eliza said...

wahahahahha!

apekahhhh,,,


gtuuu jekkkk?

tuutt tuuut

Miss Yaty said...

err nape adik jiji?? ni cite adik jiji or jiji? hahah ;P

Faaein Himura said...

hahaha... pasni jadi pengantin plak..

Hansyirah Takezur said...

bakpo adik jiji? hehe

at least saksi, nasib baik bkn pengapit & pengantin snirik.. hehe

MerLe said...

bab claim tu sy sgt suke..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved