tak tergamak oit

ohohohhoit..liverpool menang kot semalam..geng2 yang penyokong tegar MAN U..diharap bersedia dengan alasan2 yang munasabah lagi kukuh..aku layan game semalam sambil dok melantak biskut cicah neslo....tetibe member yang kesedihan malam tadi sampai bawak satey…bau semerbak..hilang terus rase pedih sebab kepedasan melampau..

aku laju2 masok dapor ambik mangkok tingkat..ambik pinggan nak hidangkan satey tu..tak sempat2 hidang member aku dah melantak dengan penuh rakusnye..aku pon layan jgk..laen macam je rase daging satey tu..manis semacam..

“ko tapau kat mane ni??”

“makan je la banyak mulut lak die ni”

“satey daging hapekebenda nye ni..manis semacam je daging die..empok ibarat sofa lak tu”

“satey arnab je pon”

“gile ko..arnab punye la kiut ko boleh je melantak daging beliau dengan penuh rakus…aku tak tergamak oit…”

hek eleh..ko tak tergamak apenye..lagi daging kuda liar pon ko habeskan..ni kan plak daging arnab je”

“aku tak tergamak tak habeskan satey ni…”

p/s

pagi ni buat majlis perpisahan dengan kak senah…..




bukan sekadar omongan kosong

15 comments:

Afikah Aziz said...

ahaks,lucu...xtergamak xhbskan satay ish3x... ;p

putri noor syamimi said...

sian arnab. :(

Jannah Miho said...

ahaksss...jiji pemakan arnab! kah3 :)

A.s.t.i.n.a said...

Anda ditag.. bak sini sate tuhh..

KUREKURE COMEL said...

perhhhh....tak nak komen...huhuhu..

Hansyirah Takezur said...

jiji... arnab makan balik taik dia waktu malam... memang patot laa ko xtergamak makan.... arnab kan haiwan rodent.. :)

kiera'sakura said...

jiji smpi ati ko mkn daging rabbit tue.. jiji kejam!!!!!!! hehehehehe

Cik Eliza said...

aahahahahaha!

ape lah,

ingat dah x nak mkn lagi,

tapi dok melantak , haha


hahahahahahah!
;p

Adzriel AB said...

makan satay ayam je...he..he..

niesz said...

dah lame giler kot x mkn dging arnab nie, last mkn time tadika dulu..haha..

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

klu sis..tak tau tu arnab sis mkn je,bila tau..alamak!!! mmg x sanggup nak kunyah pun

d_LA said...

BUWILA KO AMBO SEBATE DUO ABE WEHHH..TERGAMOK DEMO MAKE X AJOK KAWE

C I K . F Y Z A said...

sian kat arnab chomel tu menjadi mangsa cikgu..sob-sob :(

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

tak tergamak kalau tengok arnab tu masa kena sembelih nak jadikan satey je. hahaa.

MerLe said...

nak mkn sate jgak~ lame dh x mkn..huhu~ kak senah g mana?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved