aku dan dott dot dot...

macam macam ada..ade orang jual ikan laga..ada orang jual ikan emas..ade jual ikan paus..tu bahagian menatang2 peliharaan..dah tu pulak ade gak port2 untuk mengisi perut berlipat enam...macam macam jugak ade..ade murtabak..ade air jagong..ade roti john master...bahagian mekap2 lagi le..memang tak nyesal la gua jalan2 kat pasar malam...

gua hitung kire..dah 5 tahon dah gua tak pergi pasor malam..dari form 6..pas tu gua merentasi lautan nak mengembara..4 tahon mengembara..gua balik malaysia ..semalam baru ade kesempatan nak ke pasar malam..tetibe rasa kemelayuan menyelubbungi diri..tak melayu le kalo tak penah pergi pasar malam kan2...semalam rase macam keterujaan tu tahap mentenuk jumpe pasangan die je pulak..
macam2 ade kat pasar malam..tapi yang bestnye..pasar  malam kat yang gua lawat semalam..ade geng2 basking..pergh lagu ketuhanan band indon lak tu..bior le suare tak berape nak merdu pon.yang penting mesej yang nak disampaikan..

bile pikir2 balik..kiter2 ni meamng hepi kan pergi kepasor..sedangkan tempat yang paling tidak disukai nabi kite ialah pasar..hurrmmmmm...alih2 kite hepi lak pergi pasar..siap leh teruja2 lagi tu..renung2kan..
p/s
awek2 pasir mas ni memang kiut2 le weyhhh..walaweyhh



bukan sekadar omongan kosong

16 comments:

Faaein Talip Roy said...

hahaha... ceh... point utama sbenarnya nak bg tau awek pasir mas yg kiut le tu.. apa lagi.. cepat2lah pi meminang dia orang.. hahaha..

KUREKURE COMEL said...

woohhooo...pegi pasar time lapar je..
ehhh...yke...hihihihi...





p/s:rakus mkn byk ke?hehehe..ko tukar pallet pe?aku dah risau dgn arnab aku..sbb tgh sibuk nak buat anak..adooii...

aliarosli said...

ji, nape nabi tak suke ke pasar??

NisaAdnan said...

DAH LAMA TAK GI PASAR MALAM. RAMAI BANGLA MENYEMAK JE

unieMARKS :) said...

unie pn da lama tak g pasar malam .

ps:org png pun cun weey !

akU GaDis said...

insaf :( ak suka p pasar malam :(

awek pasir mas je ke? pasir puteh? haha..

airazulaikha said...

aku g jugak pasar..apsal tak nmpak ko pun.. ngeh3....

missSenget said...

tak suka gi pasar malam.. rambang mata..selalu balik dgn tangan ksong..

MiSzy DiaN said...

grrrr~ p psar sb nak cuci mata jak? hahhaaaaa

Ummu~Ishak said...

sejak duk pahang ni jarang sgt gi pasar malam. errrr..

sebab kat rumah makanan sentiasa melambak

Ainul Hayat said...

Dah lama tak gi pasar malam...huhuhu..Main point cam nak bgtau yg awek pasir mas tu cun2 je...(tp aku akui awek pasir mas mmg canthek2....awek kl chantek tak ko rase)..huehuehue

NuRuLiZzATi kHaLiD said...

jiji, asal eh nabi tak suka gi pasar???seryes nak tahu ni..emm??

p/s:bley agi kau cuci mata eh..HAHA!

Epal Hirata said...

jiji..aku pn nk tnya cam alia tnye..

nape nabi xsuke g paso?
ce cite nape...

fyna said...

pergghh..siap usha awek lagi tue..
;)

Qaseh dalia adelia said...

dah lama tak g pasor .. hehe ..mase sekolah2 dulu duk asrama suka r enjoy2 ni kikiki

MerLe said...

tringan time g pasar mlm pade bah ms skolah dlu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved