aku malu...




aku menggelupur semalaman tak dapat bergeli geli dengan blog2 korang..hadoi..pagi ni baru sampai umah..semalam aku dijemput pergi ke majlis berbabikiyu a.k.a BBQ....bersama dengan ex-student aku dulu2.. dah dapat segulung diploma pon deorang..oleh kerana aku menghormati majlis deorang..maka aku tak bawak la miss lappy tersayang..

aku hengat nak balik malam semalam jugak.nak jugak geli2 ngan blog..tapi student2 aku berjaya mencuri perhatian aku dengan menawarkan diri deorang menjadi jurulatih renang..aku tanpa perasaan syak wasangka terus berbikini dan melakukan terjunan ala2 si duyung bunting kembar...

belajar berenang dari pukul 11 malam sampai ke pukul 3 pagi..maunye berkali kali jugak aku lemas..serase rase aku la..ade jugak dalam 6 kali kot aku lemas..tertelan air takyah dok cakap le..aku rase separuh air kolam tu aku telan.dah berkocak kocak air dalam perut..tapi aku tetap tak putus asa..yang putus asanya deorang2 yang melatih aku..sampai naik boring deorang dok ajor aku..segala teknik dicurahkan..sumer tak menjadik..
yang deorang paling bengang bile aku lemas aku takder pulak menjerit mintak tolong..deorang pon teragu ragu nak tolong ke tak..pehal le aku tak berbakat langsong nak berenang ek???aku tengok geng2 yang berperut boroi seanng je..terjun dalam air tetibe jer dah terapong..adkah ianya disebabkan ruangan angin dalam perut deorang berkapasiti tinggi sehingga menyebabkan diri mereka terapong ibarat tiub tayar lori???maluunye aku..aku tak reti berenang...

p/s
esok nak buat kertas kerja suh umi wat kolam dalam2 kat tepi rumah..sebab orang cakap nak belajar berenang kena belajar tat tempat cerun..camne BRo BEN tau aku masok astro semalam???



bukan sekadar omongan kosong

25 comments:

azi nur said...

uhh siap berbikini musti ceksi gilo..haha

...aku pon tak pandai..cet!

gadis kepastian said...

ahakzz bleh eh dorang yang busan..haha agaknya pelampong dalam badan ko 2 kot dah tembus..acu ko g kedai tampung balik...

♥sophie♥ said...

hahaha,, kejayaan bermula dari sebuah kegagalan,, nanty boleh la tu ! hee

MyMye MyMya said...

xpe...cuba lagi :D

MAKCEK bukan NENEK said...

haha berenang mmg tak best. dr kecik aku blajar smpai skrg tak boleh2 nk trapung .hee

*abg ben kan fans ang . haha msuk astro diam2 naa .

Miss Ran said...

haha smela kite..kesian..erk msuk astro?

sissyira said...

salam

asalkan ada usaha, insyallah boleh....

ce oyak. masuk program ime mudo ko?

aliarosli said...

hhahahah,siannnnnnnnnnn
patot pon semalam aku tggu takde


untung le kene promote ngan abg ben
terkejut gak aku. nasib aku takde astro



pssst:bukan nak tukar domain lah. tukar name je

Qaseh dalia adelia said...

xpandai jugak berenang haha

KUREKURE COMEL said...

hahaha....cuba bam semula....sure blh terapung...kihkihkih...

Amirah Adnan said...

chaiyok2..berenang untuk kesehatan.. haha..


oyeah, baru perasan dlm astro semalam!


tahniahhhhhhhh!

sicomot-comel said...

ahahhaha

ko tu keding ji..
xde space utk angin pown.
lagipown, ko kan dah telan sparuh air kolam tu..
sbb tu lah ko xleh trapong..

kah3

zuhanismohamed said...

ehh..xpe nanti dah terror senang lah sure xtenggelam dah :D

qasehraihan said...

usaha tangga kejayaan..
eh awk ni student ke lecterur

awk lg muda dr sayaka??
nak ber aku aku??haha..sila xpe..
tp saya tetap bersaya-saya..sbb saya xreti ber aku-aku..hoho

masuk astro smlm??
imam muda??
wow~!! =)

puteri ain said...

haha..ketawa baca entry ni..
siap ber bikini lagi tu nak berenang..haha

farah wahedda said...

hahahha terguling2..merangkak2..terbaring2 aku bace entry ni hohoho

KHRLHSYM said...

aku tidak pandai berenang. taktahu kenapa.

kechixx said...

seksinya ko berbikini!;)

Epal Hirata said...

oo..msk astro eh..
hehe..nsb bek umah aku xd astro,kalu x kn tengok muka ko..hehe

ko blaja brenang ngn AJ si kure2 acik aku la,dia pndai berenang..=P

Nisa' Pasir Gudang said...

tanya ujang cemana nak kasi terapung. kena kentut byk2 kat dalam kain pelekat kasi gelembung mesti ko tak tenggelam...kehkehkeh

putri noor syamimi said...

saja nak poyo jap...

DEN GHOTI BORONANG!!!!!! :pp

putri noor syamimi said...

JIJI panik kot..cbe bayangkan berenang tu mcm golek2 atas katil..mesti terapung..hihi.

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

hahaa nak reti berenang? g laut mati. confirm2 reti berenang. terapung2 lagi. hahaa.

p/s: lyeah pn tak reti berenang =.='

alexa yussida said...

hamboi..1 malam blaja dah nak terer terus?mmg la xleh..kena blaja slalu..aku pon amik masa setahun..ko nih...:p

Ainul Hayat said...

yeah...aku setuju dgn lyeah, gi laut...kompom ko boleh terapung....apepun...semoga ko berjaya menjadi perenang seperti Ian Thorpe ek...(agagaga~)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved