janggot

ijat:cikgu...masih lagikah ada tersisa dalam ingatan cikgu kenangan kita berkhemah dihutan sana..ketika cikgu sedang mandi manda..dan mata ku ini mula mengintai liar melihat sesusuk tubuh yang perkasa..tapi ku tetap kehairanan kerana ada satu perakra luar biasa yang tiada pada yang biasa...

cikgu:(hah sudah ijat dah mule  wat perangai lama dah) hoh..maunye cikgu tak hengat ijat oit..awak je yang dok intai cikgu..ternoda cikgu ni..dah tu..ape yang awak rase herannye..same je kite ija oit..awak ngan saye tiada bedanye..

ijat:cikgu..pehal 'janggot' cikgu sampai ke dada.dah tu ade kat perut sikit2...naek geli saye nengoknye..naseb baek lurus je..tak macam 'janggot' apak saya...
cikgu terlampau

cikgu:awak ape tau..awak tu tak baligh lagi..janggot la ape la..



bukan sekadar omongan kosong

19 comments:

MiSzy DiaN said...

hahahahahaha..
anak murid blum baligh pn susa gak kan..

gmbr mana laaa ko pi curi nie cikgu.. hehe

Cik Eliza said...

hahahahahahaha !

ape lorrr!

haaha!

Eyrique Ettiqazz. said...

hahahaha,bdk2 mana tau beza antara bulu dada dgn janggut...

Afikah Aziz said...

ahaks...lawak la ijat ;p

KUREKURE COMEL said...

no komen..hahahaha..sengal!...

Hansyirah Takezur said...

macam2 la ijat nie yek..
cgu ckp la, ckgu pnye hormon terlebih..
ekeke.. :)

Sara Ali said...

cikgu,,,,
xelok lorh kalo letak pic tu,,,
kantoi dek ank murid susah nie,..
hahahaa

aliarosli said...

hahhahaahhah,ijatttttttt, bace nie

cikgu kaw kutuk kaw nie

hhahahhahha,lawak lah si ijat tue

NisaAdnan said...

haha byk tya pulak ank murid blom mumayyiz ni. hahaha

Gimi said...

tu la, lain kali mandi berkemban..

puteri ain said...

hahaha...ijat ijat..haha..
tu la..kena ati2 dengan bdk2 zaman skang..hehehe

Epal Hirata said...

jiji...ko lupe nk shave ea...bajet seksi ar gitu..ewww

Cik Bidadari said...

tajama menikam soalan bebudak skang... jwb jgn tak jawab... weeeeeeeeeeeeeeeeee

Ainul Hayat said...

HAHAHA....ijat ijat...

✿ gadis biasa ✿ said...

howt gitu..auwwww..loikeee pitcha body ketul2.hahaha :D

hahaha..innocent je ank murid tu tanye cikgu ye..isk!.

(^^)

Nurul Afifah said...

sekali dye kata janggot daaa..

awww..hawt..

=.='

fiezah91 said...

haha..ijat tu tanya soalan pelik2 je..wakakaka.. janggot kat dada?kehkehkeh

aLieF si Muncung ManiS said...

hahhahahaha...abg bulu..(kidding..)..begitaw je dia..itu bukan bulu..tapi itu rambut...

kiera'sakura said...

aku nk gelak je kt entry ko nie.... hahahahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved