menduduk ke mencangkong????

gua dok tenong tajam2..gua perati leklok..gua memikirkan macam mane posisi yang terbaik...gua pikir ape keburukan dan kebaikan die..nak tak nak memang gua terpaksa jugak menghadapi situasi ini dengan ketenangan semaksima mungkin..sememangnye ini merupakas situasi yang agak cemas..kalo gua menggelabah maka kesan buruk terpaksa gua hadapi..

berbagai bagai imaginasi yang dah timbol dalam kepala hotak gua..ade yang ngeri..ade yang sedih..ade yang hepi tak kurang jugak ade yang lega...tapi imaginasi hanya tinggal bayangan dan terus menjadi kalo gua terus bersikap sebegini..gua harus berani menanggong sebarang risiko..gua harus bersedia menghadapi sebarang kemungkinan..gua harus tabah menghadapi sebarang rintangan..
argghhh..nak tak nak gua harus redah jugak..perut gua dah cukup meragam dah..kalopon gua memang rase tak suke dan sangat tak selesa gune jamban yang duduk ala2 kerusi bilik guru tu..gua rse cam tak berape nak puas hati je kalo gune jamban tu..tak sempurna betol..dan betol2 tak sempurna rasenye..


tapi kalo orang yang berada dalam keadaan uzur memang deorang amat memerlukan le jamban menduduk cenggitu untuk kesenangan deorang..yer tak..dah tu kalo korang yang sehat lagi bertenaga ni camne laks????



bukan sekadar omongan kosong

15 comments:

Arm_mj said...

hahaha apekah..?=P

iwan_dextrous said...

comel seyh.haha

aliarosli said...

cun lah gajah tue

ek? xsuke yang duduk punye

putri noor syamimi said...

suka yang cangkung! yey! :D

KUREKURE COMEL said...

hahaha...ko panjat je kat atas tu...
mcm tak biasa..hehehe...

Epal Hirata said...

alaahhhh ko ni jiji...toilet pon nk memilih..
suh cangkul tanah mcm org dulu2 br tau...

eRza farEeha said...

jamban duduk paling ak kureng suka..adehh

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

ikut islam mencangkung...tp ampun dan maaf...sis peknen.dah bertahun2 tak pki tandas cangkung..mati berberanak den klu guna tandas cangkung skrg nih..gerun.

**::CIKNUURUL::** said...

hehe,.apelaaa ko ni jiji,.cngkung je abes cite,.bkn ade CCTV pon kt skolah kite,..erkk?,.kite?,.haaa,tett,.ahhahaa,..adoii,.comel lak gjah tu pose cmtu ek,.hehe

bersama kak Es said...

mencangkung...lagi best..tapi kalau dah badan mcm Gambar tu...jamban tu lah de Best..heheh

KatekateKite said...

TAK SUKE!

sbb xpuas,mcm xhbs =.='

MerLe said...

x kisah yg mn2 pun..asal ada je..kang klu xde, naya...hehe

azi nur said...

ngihahahahaa ta bleh bla

alexa yussida said...

hehe..aku layan dua2..bole?

dushh...ni pon jd topik ko ji..-.-

Hansyirah Takezur said...

la.. baca post yg atas dlu, bru scroll baca yang bawah..

rupa2nya entri ni berkait eh?
hehe..

ni mesti ko ada bncg topik sal tandas dlm kls an? hehe.. :)

btw, nnti share cte boleh cane ko jd ckgu? masuk maktab ke hape?
nk taw.. sbb aku bru pas interbiu mktb.. huhu.. tu pon kalo ko xkesah la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved