rindu tak

ni anok sapo le pulak bawak kete cam ni ha...kalo ye pon kete tu berkuasa beriban kuase kude sekali pon..jangan lemenganiyai driver gua...gua sedar driver gua pakai triton je...

weh ade rindu gua ke tak..gua rindu korang..kalopon gua sedang bergeli geli dengan kaum aslii yang cukup ramah di sini..memang gua cukup rase bersyukur dengan kehidupan yang gua lalui sekarang...lu olang pon kena bersyukur jugak..

gua tengah lenjan kete baru member gua ni dengan gaya pemanduan lotus...hapdet blogpon dalam kete ni..sebab rindukan korang punye pasal....

p/s
ader tak sape2 nak jual apartmen kat cameroon..gua rase nak pindah dok sane la plak..cam bes je..polis trafik pon takder dok usha2 kerek keter gua..

entry sebelom ni adik gua yang hapdet...tapi ni adik genetik laen2...

mane2 yang wish besdey gua..trima kaseh..jgn bajet gua terharu ye..sebab gua brutal..sobs2..yang mane besdey same ngn gua..sile berator untuk mendapatkan hadiah...okeh...



bukan sekadar omongan kosong

13 comments:

Rozuan Ismail said...

amboi! nak pindah cameroon ye.hoho

Ainul Hayat said...

Wah..., seronok yer duk Cameron. Alor, ari jadi tak same...

aliarosli said...

ek? ko dah cakap nak belanje aku! tapi kalau nak bagi hadiah ok gak! hahhahahah

alexa yussida said...

ingatkan main2 ..upenye betol ko masuk kawasan org asli..jaga tngkah laku weyh..hehe

epadzz zainal said...

yep.
rindu. -.-
haha

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

hahaa cameron. boleh makan stoberi hari2. wahh~~

Anisa Hang Tuah said...

kheelaas kau mariaaa

farah wahedda said...

rindulaaa hahahahhahah..waah2 ada kat cameron na

zuana's dear diary said...

boley2... nanti bawak balik bini org sana jugak yer =p

puteri ain said...

rinduuuu weyhh .. haha..

hari jadi ? selamat hari jadi .

MerLe said...

rindu? hOho~
slmt hri lahir ye wak..xde hadiah nk bg..wish je pn ok kn..hOho~

SiS NaD said...

SaLaM iNCHiK JiJi...

WaH!~ NGe-TeST KeTe KaWaN Tu... NaK BLi RuMaH KaT CaMeRoN Ye? CuBa TaNYa aPeK2 YaNG JuaL SToBeRi KaT SaNa... PaPe PuN, HePi BuFDaY La Ye...

P/S : Ni eNTRy SaL RiNDu o SaL NaK SuH BLoGGeRS BaGi HaDiaH BuFDaY? (^_____^)V

KUREKURE COMEL said...

hooohhhoooo....excited nak pindah tu...hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved