salah ke macam ni..

arghhh..aku memang betol betol rase cam terumbang ambing..bagai kapal dilambong gelora..bagai sampan dihanyut arus..bagai itik tak pandai berenang..bagai kelapa yang terapong apong di tasik chini yang konon kononya bernaga..bagai kapal kertas buatan anak2 kecil yang kian membasah dah menunggu masa tenggelam tidak akn munculnya..dan berbagai bagai lagi perumapamaan yang terlintas difikiran separa matang milik seorang insan pinjaman dari tuhan...

prolog..

cik adik manis: pehal pulak abang tersengih sengih nampak gigi..pasan gigi tu lawa sangat ke..bajet gigi tersusun rapi la konon..agak2 le nak senyum pon...

yu: hapenye salah gua pulak..dah ok da ni gua rase senyuman gua...bukannye gua senyum kat lu...

cik adik manis: mane ade orang dok tersenyum cenggitu bang..sebelom2 ni pon tak penah ade pon orang ambik gambor pasport senyum nampak gigi..abang ni dari  planet mane pulak ni..

yu: lorh pehal pulak tak boleh..enakmen undang2 mane pulak kate cenggitu..ade kate kena hukuman sebat ke hape..???

cik adik manis: senyum nampak gigi tu okay bang..tapi untuk gambor pasport ni..kena  nampak cam sopan2 gitu..ayu2 sikit..haa gitu..kalo senyum biase pon dah ok dah bang..

yu: ok la..kalo tak cantik gambor gua pasni..sebab gigi gua tak kelihatan le tu..




okokok..pehal ek kalo ambik gambor pasport ke..gambor yang petak kecik2 tu senyum kena kaver2..gua takleyh nak kaver oit..susah tol..tu gua rase gundah gulana tu..

 



bukan sekadar omongan kosong

24 comments:

Anisa Hang Tuah said...

fuyoo..hensem
:P

aliarosli said...

abang jiji ensemlah

hhahahhahahahha,cantik gigi

berkat pakai scrub semalam ek??

hahhahahhaha

aliarosli said...

<--- gigi dak kecik nie pon cantik jugak

hahhahahhahah

teh o ais limau said...

gigi cantik!

farah wahedda said...

inilah iklan colget huhuhu

deeya said...

woi jiji .. baru aku cakap smalam , gigi ko cantik . terima kasih pasa scrub muke ko .. huhu ~

JP Nurul said...

kasi ah pict yang senyum xnampak gigi tuh nak tngok ayu ke x...hihi

Amirah Adnan said...

sbb nak suh ko nampak hudoh! muahaha

ehda said...

cntek snyuman...hehe. tkut xnmpak rupa sbb gigi lg mnyerlah huhu

chikova said...

hahahah meh nk tgk rupe xnmpk gg, kih3

aida said...

wlaupun gg ku tsusun sprti kek lapis,tp ttp snyum nk tnjuk gg..huhu

KHRLHSYM said...

senyum sinis sudah cukup hihi.

Republic Aku said...

mula-mula aku nak puji,blog lu cantik kalah blog pompuan....dan akhir gigi tu buat lu hencem...

C I K . F Y Z A said...

jeles eden dengan katampanan gigi mu :( sob-sob..

**::CIKNUURUL::** said...

amekkaw!,.gedebuk gmbo jiji ngan gigi nye yg suci murni tu,.hehe,.tp gmbo paspot aku pon nmpk gg jgk,die xsound pape pon,.huhu,.

KUREKURE COMEL said...

hahaha....ko kena blajor dgn arnab...cmne nak cover senyum...hehehe

d_LA said...

aku agak ko ni dr planet yuk'kaa kot..haha..x-bos aku pun gmbr ic dia senyum nmpk gigi gak..hehe

alexa yussida said...

hahaha..ckpla gg saya cntik,jadi saya nak tayang la...:p

PUCCAnis said...

duli hape kokrang..deme nok amik gambo, tubik2 gambo deme jgk..sengih je la..comel doooooh...ahaha

Epal Hirata said...

ji..aku tgk cm gigi pelsu jek..hehhe

Miss Ran said...

smela kite..msti syum nk sengih2 haha..last2 gambo paspot jd gambo muke sememeh terpakse

Miss Yaty said...

gmbr ni je ke paling ensem? hahaa :P

MiSzy DiaN said...

wow.. hensem nya.. hihi

Cikgu Den said...

tak salah bro!!!. huhu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved