same ke deorang ngan berhala

disebabkan keboringan aku duduk melepak dalam bilik guru dah sampai ke tahap mentenuk kamatian skandalnye..maka aku layan video the arrival..maklom le..aku mane suke buang mase tak tentu arah...tipu3

dok layan episod satu.ok lagi..bile dah masuk berepisod episod...naek berbulu jugak aku..tetibe ade satu episod tu..di cakap pasal berhala zaman kini yang kite tanpa kite sedari..ramai dikalangan kite dok memuja berhala2 tersebut

berhala baru yang video tu cakap kan..ialah penyanyi2 yang dok ade sekarang ni..deorang cakap..cuber kite perhatikan leklok..bile ade konsert contohnye..ramai mane manusia yang dok ade mase tu????..campor ke tak laki ngan pompuan???kalo campor same ke tak dengan cara arab jahiliah dok tawaf berhala zaman2 dulu..dah tu..adakah orang yang pergi konsert tu dok bersimpuh je kat bawah pentas tu???mestinye takkan..ade yg dok melambai2 tangan..ade yang dok melompat lompat..macam2 lagi la..tambah pulak kalo artis tu terjun dari pentas tu..kompom ade2 yang cium buku lali la..macam2..

tetibe aku terpikir ade betol jugak ape yang video  ni cakap ek..korang pikir camne...



bukan sekadar omongan kosong

27 comments:

elinLARH said...

uishhh bahayeeeee

Jiji-Fify said...

aku pon dah tgk vid tu. naik meremang bulu keti. sbb ape yg direveal dlm video tu, almost semua betul kan?

Jemput-jemput: Saat Aku Kau Pilih
Cari hadiah best untuk yang tersayang?

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

huhu...sis tak mo tgk la.dah la peknen.kena tgk benda2 baik je kan?

MiSzy DiaN said...

ada tgk dlu tp tak abis laa.. lgpn tak minat.. ckup laa tahu sket2 jak.. ehehe.. pasal iluminati lagi.. hurm kdg2 bla tgk movie, ada gak nmpk simbol2 yg pelik slalu kuar kt the arrival nie..

Nisa' Pasir Gudang said...

orang kate itu jarum yahudi..kan?

Rozuan Ismail said...

dah tengok byk episod pasal the arrival..ada satu episod tu ada lagu P Ramlee lg..

CGG said...

tak tgk..
pas peknen baru leh:)

Anisa Hang Tuah said...

nak tgok la vdeo tu
nis tak tgok lg

░♥si lampu neon♥░ said...

perghh itu pon da dianggap berhala ek..

Ainul Hayat said...

tak tgk lagi...

aliarosli said...

adoi,tak sanggup

Epal Hirata said...

kn hati2 dgn sgl ape yg kite wat la kan...

klau duk admire2 org gile2 tu kire cmane lak?

Ieda Al-Habsyi said...

jap2 balik kang akak pikior, sibuk memikior benda lain kat opis ni, mencik!

Puteri Iqa Izyan said...

haaa...betul gak kan. hmm..

p/s: kwn aku kem slm. die ckp suke bace blog kau. best.haha

shahrul said...

ermm..mcm same je...betol la kot nih..ish3..

d_LA said...

nt aku nk tgk la..aku minat mkn nasi je..

Bird Fizousz said...

zaman skang ni mcm2 bnda yg kite nmpk mcm biase tp sbnrnye ade mksud yg trsirat di sbaliknya.. kena hati2 kn br0??

Adeela Oh Lala said...

hoi, ko nk jd ustaz ek ? aku nk jd ustazah bole ??? -.-

scarletmihuhu said...

ermm, sush nak ckp skng ni macam2 ada, kita hati2 je la dn doa semoga Allah sentiasa jaga kita. aminnn

aLieF si Muncung ManiS said...

aku baru tengok sampai episod 28..tak silap aku ada 50 episod..bagus video tu..

ika said...

hurm . boleh diterima akal , tp jangan terlalu taksub dengan video tu . ada buruk , ada baiknya . :)

KUREKURE COMEL said...

betul.....zaman skrg susah nak beza dah...

semua main sembah bagai nak gile...
takut la pulak....huhuhu...

JP Nurul said...

urm ada btlnye...

azi nur said...

tibe-tibe aku teringat ABP malam tadi...ish2..

gadis kepastian said...

ye xye kan...

Hansyirah Takezur said...

betul tu jiji
tanpa kita sedari..

**::CIKNUURUL::** said...

oohh,bru ku tau ade vid tu ek,.aah,btol jgk tu jiji,.dh tu,cmne kite,.tp aku xprnh mnjejakkn kaki ke knsert bagai,.huhu,.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved