terima kasih selkom...

yeppi..yiipppi...huih  huwaaa..celcom dah wat perangai geli2..
nak send mesej tetibe bunyi 'klekkkk'..<mesej ko takleyh dihantar>
nak telepon bunyik tutt tutt tutt...
kiut je bunyiknye..tetibe rase cam dok kat kepulauan sebelah kepulauan sulawesi..jaoh dari perhubungan awam..dah tu selamat je rasenye nak letak enphone tu mane2 area yang digemari..ye la dah line celocom ade pon cam takder kan..maknanya..geombang2 aura magnetik die pon tak berfungsi la kan..

sebab aku bese dok dengar orang cakap enphone ni jangan dok tarok sangat kat area2 tertentu..macam kalo dok salu tarok dalam poket seluar..gelombang aura dari enphone tu dapat merosakkan hape2 yang dok ade area tu..'paham2 je la ek'
pas tu kalo nak tido orang kate takleyh tarok enphone dekat buah pinggang ke.kat kepale ke..takut nanti kena penyakit batu karang..yer ke???

apepon beribu penghargaan buat seluruh warga kerja celcom tak kire yang berada di bumi dan berada di atas satellite sana walou apepon spesies mereka..kerana telah membuatkan malam ku begitu berharga...

p/s
malam ni boleh layan sinchan sampai putih bijik mate..berbuih mulut..beraer idong dan sebagainya.....
kata sinchan-waktu waktu kecemasan mamalah tempat bergayut-



bukan sekadar omongan kosong

25 comments:

Miss Ran said...

da oke..br je

azi nur said...

haha tak boley blah...

KUREKURE COMEL said...

ehh..bru okeii la...hehehe...
ke ko rendam dlm ais tu...hihihi

M a W a D D a H said...

sama2...eh silap...bukan nama saya...:P

Siti Nur Fatimah Mohamad Ali said...

bsyukur apa yang ada..=)

liyana said...

ptutla x leh send msj mlm ni

Zairie Husin said...

tension gak tdi.. mau mengamuk awek aku.. kehkehkeh

aliarosli said...

oh ye?

hehehheheh, selkom aku taruk tepi

pakai maxis je

agak takde kedit, baru terhegeh cari selkom

hhahahhahah

fiezah91 said...

hahaha..selkom aku dah lama buat hal.. menyakitkan hati je..last pakai maxis je.hoho

Faaein Talip Roy said...

nak mesej awek tak lepas lah tu.. ha ha ha..

d_LA said...

nsb bek aku takde kedit...

ghost writer said...

aku baru berfikir nak tukar dunia biru nih pi kat orang kuning buncit.sebenarnya dah mula sakit hati dengan kerjasama dowang dalam memenuhi perasaan aku...

ah,tak kira lepas bayar bil terus closed akaun.

qasehraihan said...

bako jerr..
hehe..setia dgn maxis..

Naddia said...

mama la tempat bergayut..hehe

fasya said...

haha..mmg td ade mslh prob ngn celcom..dah la jnji ngn mmber nk kuar mkn..bile smpi time, xley nk msg lak..hampeh je.. nk on9 ponmst xley cox gne berok clcom..huhu.
p/s: at least ade la modal nk wat entri kn??huhu

Bella Bell said...

benci celcom!huahuahuaaa~~

Rozuan Ismail said...

tadi dekat UKM celcom buat hal,hntr msg x lepas

[̲̲̅̅l̲̲̅̅y̲̲̅̅e̲̲̅̅a̲̲̅̅h̲̲̅̅] said...

hahaa tau takpe. tadi nak topup broadband pon tak boleh. hampes nye celcom

miszlullaby said...

campak lam sungai..huhuhu..

Cik Eliza said...

huargghh, menghadapi masalah yang same, hurm, na curang dgn celcom pulak lepas nie, haiyeh ! germ tol , kalau sesekali tu wat prangai tak pe , nie beratos2 kali , *tipu* yang penting bnyk kali , nak semak baki pon x leh , geram tol la ! hurm !

Afikah Aziz said...

nk top up xleh,semak baki xleh,call umi pun xleh waaa bengang semalam huhu

Ummu~Ishak said...

'tapi mengapa hanya aku yg dimarahi'

Mutiara Bernilai said...

a'ah la.
dr petang smalam kan?
ingatkan hp mutiara yg rosak,
ye la, dah 4 tahun dah umur dia..

Ainul Hayat said...

Celcom aku ok je...digi pun ok...hehehe

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

hahaha, cikgu jiji gak ehh, lucu sokmoo...:DD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved