BE kah ini...kalo yer la..terima kaseh nuffnang..




kalo cakap psal nuffnang..memang aku rase cam aku jadi lembab dengan tetibe..
tak pernah2 nak paham..tapi lepas aku berguru dengan si AQISH...tetibe rase cam ilmu pengetahuan aku pasal nuffnang ni bertambah sikit..
dah berape bulan dah aku tarok nuff ek??aku senirik pon tak ingat...yang aku ingat..dah enam bulan aku berblog..

dah tu..gambor yang kat atas ni..
inikah yang digelar BE????
kalo yer la kan..aku nak cakap terima kaseh nuffnang..



bukan sekadar omongan kosong

18 comments:

Erin Azizan said...

abaikan ajer..tak masok peksa pon..haha

saya_arief said...

banyak tuu.

d_LA said...

terbaikkkk ahhhh ko pnye pendapatan terumpuk..leh banje aku ns khabu rr cani

bersama kak Es said...

nuff tu apa ek ?

bersama kak Es said...

Ji akak geng dengan advertlets sebab tu tak to nuff...hehehe

ko care ek?
~terharu :P

Ieda Al-Habsyi said...

yeahhh! yg aku tau memang ko nak belanja aku ciskek kan be ko byk tu, ehehhehe :)

Faaein Talip Roy said...

kan dia tulih buffered Earning.. BE la tu.. wah.. pasni dah kaye blanje aku weh..

aku nak pizza..kepci..mcD..Resepi rahsia.. ha tu je lah.. kang bnyk2 kang.. ko kate aku tamak plak..
Ha Ha Ha..

KatekateKite said...

amboi seronoknye sumer org dgn BE masing2 harini ek . jeles pulak! =p

KatekateKite said...

amboi seronoknye sumer org dgn BE masing2 harini ek . jeles pulak! =p

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

wahh byknyer BE!tahniah

Rozuan Ismail said...

banyaknya BE.beruntung nya badan.

.izzatul.hazwani. said...

banyaknyee ...:O

.izzatul.hazwani. said...

banyaknyee ...:O

kiera'sakura said...

aku cek ritu ade RM0.25 SEN...

MerLe said...

ok..sy x fhm.. apakah itu?

rara pinkmafia said...

sume org cite pasal nuff,rara tak dpt pong =(

Gayahspears said...

boleh banje nih.. hahah

ILA HonEyBuNNy said...

iya...itu BE..ehhe

banyak jugak eh dapat...ehheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

:fully designed by yoUnique nurdani ©2011 All Rights Reserved